گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

سه ماه پس از اینکه فیسبوک اعلام کرد شروع به پیاده‌سازی بلاکچین کرده است، مدیر اجرایی مسئول این پروژه از موقعیت خود در هیات مدیره‌ی Coinbase کناره‌گیری کرد، این اقدام گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اینکه این پروژه چه چیزی را شامل می‌شود، بیشتر کرد.
CoinDesk اولین‌بار این خبر را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه David Marcus هیات مدیره‌ی Coinbase را نه ماه پس از پیوستن ترک می‌کند، Coinbase بورس تبادلات ارز دیجیتال است.
در بیانیه‌ای ارسال شده به VentureBeat توسط Coinbase که منتسب به Marcus است، وی گفته مخصوصا تصمیم به ترک هیات مدیره گرفته است و هدف وی تمرکز بیشتر بر روی تیم بلاکچینی است که در فیسبوک در حال سازماندهی است.
فیسبوک در ماه می اعلام کرد در حال ساخت تیمی است که کار اصلی آن بر روی برنامه‌های بلاکچین است و این تیم توسط Marcus رهبری می‌شود. پیش از این، Marcus ریاست Facebook Messenger و معاونت PayPal را عهده‌دار بود.
بر اساس خبری از Recode، تیم Marcus با عنوان بخش جدیدی که "new platforms and infra" نامیده می‌شود، کار خود را شروع می‌کند و در حال حاضر افراد آن کمتر از دوازده نفر هستند. هنوز هیچ نشانه‌ای از اینکه فیسبوک ارز رمزنگاری خود را به عنوان بخشی از این طرح بلاکچین می‌سازد وجود ندارد، اما اگر این اتفاق بیافتد، حضور Marcus در هیات مدیره ی Coinbase می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تضاد در منافع باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه