گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

همانطور که سخنگوی بخش ارتباطات بین الملل Facebook اشاره می کند، توسعه دهندگان این کمپانی به زودی برنامه ای را بر روی این شبکه ی اجتماعی راه اندازی می کنند که می تواند سبب شناسایی خلق و خوی افراد در لحظه شود. به گفته ی کارشناسان موفق Facebook، کاربران در درجه ی اهمیت بالایی قرار دارند و این شرکت تلاش می کند تا تجربه ی آنان را از فضای مجازی لذت بخش تر کند.
گفتنی است نماینده ی این کمپانی در مصاحبه با رسانه ها در مورد چگونگی عملکرد شناسایی احساسات کاربران توسط این برنامه ی هوشمند، توضیحاتی را ارائه نکرده است، اما گویا یکی از اساسی ترین روش های شناسایی خلق و خوی افراد در این شبکه ی اجتماعی، آنالیز ایموجی هایی است که کاربر در لحظه استفاده می کند. البته احتمالا در ویژگی برنامه ی آنالیز فونت و اندازه آن و همچنین اندازه ی شکلک ها نیز در تخشیص رفتار لحاظ خواهد شد.
البته کاربران انجمن های گفتگو عقیده دارند که احتمالا Facebook تصمیم دارد برخی از این اطلاعات را با استفاده از تصاویر وب کم کاربران شناسایی نماید و احساسات و خلق و خو را با دقت بالایی تشخیص دهد. در حال حاضر بسیاری از کاربران Facebook، از اجرا شدن چنین پروژه ای در این شبکه ی اجتماعی واکنش نشان می دهند. پیش از این نماینده ی این کمپانی در مصاحبه ای اعلام کرده بود، امیدوار است تا در آینده ای نزدیک، پیام رسان منحصر به فرد این کمپانی به کاربران ارائه شود تا تعامل کاربران در این شبکه اجتماعی بیش از پیش افزایش یابد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه