موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

کمپانی HTC یکی از کمپانی های خوش نام در عرصه‌ی تولید گوشی های هوشمند قرار است به زودی از محصول جدید خود با نام HTC Ocean Life را با نسخه‌ی Android One رونمایی کند. بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند HTC Ocean Life بر روی سیستم عامل جدید Android Oreo و رابط کاربری Sense 9.0_A1  ارائه خواهد شد. البته گفتنی است HTC  قصد ندارد هیچ یک از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را در این محصول قرار دهد.
در این گزارش آمده است فروش این محصول ​​تا پایان سال 2017 برنامه ریزی شده است. قرار است این محصول با نام HTC U11 Life  به فروش گذاشته شود. با این حال مدیریت شرکت درباره ی اطلاعات در مورد اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی اظهار نظری نکرده است.
در مورد مشخصات گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی اشاره کرد. HTC Ocean Life به دو دوربین اصلی و سلفی مجهز شده است. این دوربین ها با وضوح 16 مگاپیکسل خواهند بود.
همچنین گوشی هوشمند دارای 32 گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود. علاوه بر این محصول دارای گواهینامه های حفاظت در برابر گرد و غبار و آب می باشد. یگی از ویزگی های جالب این محصول حسگر بدنه آن است که در صورت تماس با دست کاربر فعال خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه