نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

حسادت فیس‌بوک به Snapchat تمامی ندارد و بعد از چندین بار تلاش برای تقلید و خرید پلتفرم پیام‌رسان مذکور هنوز هم دست بردار نیست. با این حال تقریبا هیچ کدام از این تلاش‌ها کشش زیادی را از سوی کاربران به همراه نداشته است.
غول شبکه‌های اجتماعی، در آخرین نمونه از روند مذکور اعلام کرد در حال کار بر روی ویژگی جدیدی شبیه به Snapchat Discover می‌باشد. این ویژگی جدید Collections نام دارد که از طریق آن شرکای رسانه‌ای مانند CNN  و Buzzfeed، مقالات و فیلم‌های خود را برای کاربران ارسال می‌کنند.
ویژگی مذکور مقالات و فیلم‌های ویدیئویی آن رسانه‌ها را با یکدیگر در news feed دسته‌بندی می‌نماید و پیدا کردن آن‌ها برای کاربران آسان‌تر خواهد شد. لازم به ذکر است، شبکه‌ی اجتماعی Facebook اغلب خدمات جدیدی را آزمایش می‌کند و سپس ذهن خود را نسبت به آنها تغییر می‌دهد، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که Collections اصلا به واقعیت ‌بپیوندد یا خیر. از سویی دیگر، به تازگی Snapchat  شرایط معامله با شرکای رسانه‌ای درگیر با ویژگی Discover خود را تغییر داده است. در نتیجه، میزان تعامل با محتوای آن‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
بنابراین اگر Facebook چنین ویژگی را راه‌اندازی نماید، با یک تیر دو نشان زده است که هم شرکای رسانه‌ی شرکت را وادار می‌کند برای دسترسی به مخاطبان‌شان بیشتر متکی بر news feed باشند که این امر به این شبکه‌ی اجتماعی کمک خواهد کرد و نیز ممکن است برخی نقد‌ها به ویژه «اخبار جعلی» در شبکه را کاهش دهد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار