تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

این ماشین های خودکار به عنوان بخشی از سیستم هم پیمایی هستند.
در مرکز نوآوری ها و تحقیقات Ford در Palo Alto ، کالیفرنیا، این سازنده ی خودرو اعلام کرد که آن ها ماشین های تمام خودکار خود را به همراه خدمات هم پیمایی تا سال 2021 به جاده ها خواهند فرستاد. مدیر مسئول آن مارک فیلدز گفته است که ماشین های خودکار به اندازه ی خط تولید برای Ford از اهمیت برخوردار است. فیلدز به مخاطبان خود اعلام کرده است "ما در حال طراحی اولین نسل وسایل نقلیه ی خودکار در کنار خدمات هم پیمایی و سایر خدمات حمل و نقل به صورت اختصاصی هستیم."
در طول این رویداد، فیلدز اعلام کرد "امروز ما بیش از این به عنوان یک شرکت خودکار محسوب نمی شویم، بلکه واقعا به عنوان یک شرکت پرتحرک هستیم." فیلدز همچنین بر روی این مسئله تاکید می کند که وسایل نقلیه ی معمولی این شرکت برای افرادی که هنوز دوست دارند رانندگی کنند، موجود می باشد. این شرکت "تحرک هوشمندانه" را به عنوان یک جریان درآمد اضافی در نظر می گیرد. در اصل، F150 و موستانگ به این زودی ها جایی نخواهند رفت.


رئیس بخش تکنولوژی Ford ، سرکار Raj Nair در مورد این مسئله صحبت کرده است که این تولیدکننده ی خودرو چگونه تصمیم گرفته است تا نگرانی در مورد گام های افزایشی و حرکت رو به جلو در زمینه ی وسایل نقلیه ی خودکار را متوقف کند. "ما موانع موجود در مسیر را در زمینه ی تکنولوژی کمکی راننده کنار گذاشته ایم و تصمیم گرفته ایم تا یک پرش کامل به سمت تولید ماشین های خودکار برداریم". او همچنین عنوان کرده است که Ford به سه برابر کردن توسعه ی ناوگان خود تا پایان سال خواهد پرداخت (تا 30 ) و دوباره در سال آینده آن را سه برابر خواهد کرد.
از آن جایی که قرار است وسایل نقلیه ی خودکار برای عموم آماده شوند، Nair گفته است که حداقل چندین سال پس از این که خدمات حمل و نقل به صورت زنده مورد استفاده قرار بگیرند، شما می توانید اولین ماشین خودکار خود را خریداری کنید. دلیل آن بیشتر به خاطر هزینه ها می باشد.
برنامه ی پنج ساله به منظور داشتن یک ماشین تمام خودکار در جاده، چهار سال پیش برنامه ریزی شده بود. کن واشنگتن، معاون رئیس بخش مهندسی توسعه و تحقیقات Ford به Engadget گفته است "ما در یک زمان طولانی برای این طرح برنامه ریزی کرده بودیم و به تدریج برای ما آشکار شد که رویکرد ما به نتیجه نخواهد رسید."
همانند سایر سازندگان خودرو، Ford به شدت در حال حرکت به سمت خدمات هم پیمایی و بازار ماشین های خودکار است. همین امروز صبح آن ها اعلام کردند که آن ها حضور خود را در Silicon Valley از 130 به 260 محقق تا پایان سال 2017 خواهند رساند و حضور خود را دوبرابر خواهند کرد. آن ها همچنین 75 میلیون دلار بر روی Velodyne برای سیستم LIDAR خود سرمایه گذاری کرده اند.
با توجه به این مسئله که افراد چگونه قادر خواهند بود تا واقعا از این ماشین های خودکار استفاده کنند، فیلدز گفته است که همه چیز بر روی میز قرار داده شده است "ممکن است ما کارهایمان را خودمان انجام دهیم. و یا ممکن است با دیگران شراکت کنیم." در هر صورت ما در 5 سال آینده به این مطلب پی خواهیم برد.

برچسب هاFord plans
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برنامه های فورد برای حمل و نقل هوشمند: از دوچرخه تا شاتل فضایی!