پوشیدنی
الناز فرجی۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 2 که کمپانی در نشست اخیر اشاراتی به آن داشت مورد توجه قرار گرفته است. سامسونگ بالاخره برخی از جزئیات محصول را افشا کرد ، شامل این سورپرایز که دو نوع از این دستگاه خواهد بود ، گیر اس2 و گیر اس 2 کلاسیک .  کلاسیک به مدل های قبلی باز نمیگردد . بلکه به این معنی است که این ساعت هوشمند برای کسانی جذاب خواهد بود که به طراحی سنتی و کلاسیک ساعت علاقه دارند . در حالیکه گیر اس 2 ( در عکس بالا) برای کسانی جذاب خواهد بود که به دنبال چیزی اند که کمی درخشان و متفاوت اند . گیر اس 2 یک دستگاه 42 mm خواهد بود ( همینطور اندازه ی ساعت اپل بزرگتر) و کلاسیک 39 میلی متر ، تنها یک میلیمتر بزرگتر از ساعت 38 میلیمتری اپل . به هر حال ما این را هم میدانیم که قطرش 11.4 میلیمتر است و حتی مدل خالص گیر اس 2 کمی از ساعت اپل کلفت تر خواهد بود . (11.5 ) . حتی به روش های مثبتی تفاوت خواهد داشت. بر اساس گفته های سامسونگ گیر اس 2 شامل یک صفحه ی دایره شکل 1.2 اینچی با 360 در 360 پیکسل (320 ppi) رزولوشن خواهد بود . ساعت اپل اما 390 در 312 است با 302 ppi ( برای مدل 42 میلیمتری) .


سامسونگ همچنین قول عمر باتری دو یا سه روزه را میدهد . اپل قول 18 ساعت را برای ساعت اپل میدهد گرچه من افزایش 24 ساعتی را هم دیده ام .  این عمر بهتر باتری به شهرت سامسونگ و افتخارش در سیستم عامل پوشیدنی اضافه میکند .  گرچه خط گیر در اصل در پوشیدنی های اندروید راه اندازی شد، سامسونگ تیزن خودش را به سیستم عامل پوشیدنی گوگل برای مدتی ترجیح میدهد . گیر اس 2 سامسونگ نیز سیستم هدایت غیر عادی ای را ارائه میکند که ترکیبی از دکمه های فیزیکی (خانه و عقب) و قابل چرخش است.


تکنولوژی بیسیم زیاد است : علاوه بر بلوتوث ، این پوشیدنی شامل وای فای (802,11 b/g/n) و همینطور NFC,  با NFC است که اینطور که سامسونگ میگوید، به عنوان وسیله ی پرداخت سیار مثل ساعت اپل عمل میکند . اما سامسونگ در کاربرد یک قدم فراتر میرود ، مانند گوشی حاوی یک E SIM است تا بتوانید مستقیما از طریق گوشی تان تماس بگیرید . چه گوشی در دسترس باشد چه نه . مدل 3G کمی از گیر اس 2 کلفت تر خواهد بود اما هر دو از ویژگی های مشابه دارند . سایر ویژگی ها پردازشگر دو هسته ی 1 GHz ، 4 گیگ ذخیره و شارژ بیسیم است.


مانند ساعت اپل ، صاحبان گیر اس 2 قادر به چک کردن ایمیل ، فرستادن و دریافت پیام و پیگیری فعالیت های فیزیکی خواهند بود . همچنین ضد آب و غبار خواهد بود.


سامسونگ گیر اس 2 در رنگ خاکستری تیره میاید با یک بند خاکستری و یا نقره ای با بند سفید . کلاسیک در رنگ مشکی با بند چرم میاید . و هنوز حرفی از قیمت نیست. در روزهای آینده با دستی پر از گزارش از IFA برلین می اییم .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصاویری جذاب ازGear S2 ، ساعت هوشمند جدید سامسونگ