نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت

Google Assistant می تواند محدوده فعالیت خود را در سیستم عامل های دیگر افزایش دهد. بر اساس گزارش جدیدی، دستیار صوتی گوگل در آینده ای نزدیک برای iOS در Apple ارائه خواهد شد. با استناد به این گزارش، به احتمال زیاد بیانیه ی رسمی در این مورد، این هفته و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I / O 2017 اعلام خواهد شد. البته این اخبار از سایت Android Police، با ذکر منبع ناشناس منتشر شده است.
البته در این خبر به توضیحات بیشتری در مورد نسخه ی Google Assistant برای iOS اشاره نشده است اما گفته می شود احتمالا فرامین صوتی در این دستیار، همان ویژگی صوتی در Google Allo خواهد بود. این کمپانی اولین بار، Google Assistant را در اکتبر 2016 در نسخه ی سیستم عامل Android 7.0 Nougat و گوشی های هوشمند Pixel، ارائه کرد.
از آن زمان به بعد، این دستیار صوتی در دیگر دستگاه های اندرویدی، Android Marshmallow  و  Nougat مورد استفاده قرار گرفت. همچنین می توان این دستیار صوتی را نمونه ی مناسبی برای استفاده در Android TV در نظر گرفت. اگر این خبر صحت داشته باشد، تجربه ی جالبی خواهد بود که Google Assistant بر روی iPhone در Apple که خود مجهز به دستیار صوتی Siri است، عمل کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که کمپانی Microsoft هم نسخه ی Cortana را برای iOS و Android توسعه داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه