نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

Google for Work، پلتفرم رایانش ابری Google و دیگر سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری این شرکت، نام جدیدی خواهند گرفت. هم‌اکنون این سرویس‌ها تحت نام Google Cloud عرضه خواهند شد. این خبر در رویداد کوچکی در سانفرانسیسکو، توسط Diane Green، از کارمندان Google، اعلام شد. اگر اخبار روزهای گذشته را دنبال کرده باشید، از این خبر متعجب نشده‌اید، به این دلیل که تصمیم تغییر این نام پیش‌تر توسط Google اعلام شده بود.

اما این شرکت تغییر نام دیگری نیز داشته است. Google Apps for Work نیز که زیر چتر Google Cloud قرار می‌گرفته، تغییر عنوان داشته است. Google Apps for Work حالا با نام G Suite شناخته خواهد شد. The Google for Work/Google Cloud شامل برنامه‌های بسیاری می‌گردد. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان برنامه‌های کاربردی چون Gmail، Docs، Sheets و Slides را نام برد.
طبق گفته‌ی Green، ابتدا نام Google Enterprise برای این سرویس‌ها انتخاب شده بود. Green دلیل این تغییر نام را جدی نگرفتن Google توسط کاربران در بحث رایانش ابری دانسته است. با این تغییر نام دیگر بازار می‌داند که چه سرویس‌های رایانش ابری از طرف Google ارائه می‌گردد.

برچسب هاGoogle Cloud
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود