سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

Google مدت‌ها است بر روی استفاده از هوش مصنوعی متمرکز شده است. پروژه‌های Google Now و دستیار صوتی آن به منظور بهبود زندگی کاربران از AI استفاده می‌کند. تنها با استفاده از صدای‌تان قادر به ارتباط با دستگاه هستید، هیچ چیز دیگری نیاز نیست.
این غول تکنولوژی تصمیم دارد هوش مصنوعی را در اجتماعی سازنده با ابداع جدیدی که AIY نامیده می شود به خدمت بگیرد. این نوآوری، پروژه‌های متن‌بازAI را به همگان معرفی خواهد کرد که سازندگان قادر خواهند بود به روشی ساده آن را به کار گیرند.
امروز Google برای اولین‌بار پروژه‌ی AIY خود را معرفی کرد. این ابداع جدید با عنوان ‘Voice Kit’ طراحی شده تا با Raspberry Pi برای ایجاد دستیار مجازی مبتنی بر صدا کار کند. از آنجایی که این فناوری خودش دارای Pi نیست شما قادر هستید تا از Pi 3 مدل B، Pi 2 و حتی Pi 0 استفاده کنید.
Billy Rutledge، مدیر پروژه‌ی AIY اظهار کرد این پروژه کارآمدی کامپیوتر تک برد معمول استفاده شده برای امورات دیجیتالی را گسترش می‌دهد. وی افزود: Voice Hardware Accessory on Top (HAT) شامل سخت‌افزارهای ضبط و پخش صدا هستند. اتصال‌دهنده‌هایی که به آسانی قابل استفاده برای برد میکروفن dual mic daughter board و بلندگو می‌باشد.
برخی کاربردهای این تکنولوژی شامل موارد زیر هستند:
جایگزینی دکمه‌های فیزیکی و نمایشگر دیجیتال بر روی لوازم خانگی و الکترونیکی
جایگزینی اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند برای کنترل دستگاه‌ها
اضافه کردن ابزار تشخیص صدا بر روی ربات‌ها

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه