کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

به رهبری شرکت Ginko Ventures، مشارکت DMJ Asia Investment Opportunity و Wonderful Stars، شرکت HMD Global، صاحب امتیاز برند نوکیا، در یک دور تامین سرمایه‌ی صد میلیون دلار افزایش بودجه داشت.
مدتی است که نوکیا خود در کار تولید گوشی نیست – در سال ۲۰۱۶ این شرکت فنلاندی به تاسیس خودروی تجاری مستقل جدیدی که HMD Global نامیده می‌شد کمک کرد که بتواند منجر به توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند با نام تجاری نوکیا و موبایل‌های آینده با Foxconn، شرکت تابعه‌ی FIH Mobile مسئول تولید محصول شود. در ماه دسامبر، HMD Global اولین سال کامل قرارداد معامله‌ی صدور مجوز ۱۰ ساله‌اش با شش گوشی همراه و پنج تلفن معتبر در بازار را پایان داد، این شرکت در این ماه گزارش فروش بیش از ۷۰ میلیون تلفن نوکیا را داد. این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه از پنج موبایل جدید دیگر رونمایی کرد.
HMD Global گفت با دور تامین بودجه‌ی صد میلیون دلاری دیگر، این شرکت حالا به وضعیت منحصر به فردی دست یافته است (این به معنای ارزش‌گذاری شرکت به مبلغ بیش از 1 میلیارد دلار است). این شرکت در بیانیه‌اش اعلام کرد، HMD Global حالا در وضعیت مناسبی برای "سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک" برای بزرگ‌تر کردن کسب‌وکارش و "توسعه‌ی سریع‌تر" خط تولید گوشی هوشمند نوکیا در سال جاری میلادی و پس از آن است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه