گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

به گزارش هافینگتون پست، شبکه اینستاگرم دارای ویژگی های مفیدی برای از بین بردن بیماری های ذهنی و درمان مبتلایان به افسردگی می باشد. در حال حاضر هر یک از کاربران اینستاگرم می توانند به محض اینکه احساس کنند یکی از دوستان و یا آشنایان شان علائم افسردگی دارد، به پشتیبانی اینستاگرم اطلاع دهند و سپس با ارائه مشخصات فرد مورد نظر، متخصصین آموزش دیده اینستاگرم با فرد مورد نظر تماس برقرار کرده و مشکل وی را جویا می شوند تا بتوانند در حد امکان وی را در پروسه درمان قرار دهند.
به گفته مارن لوین، مدیر اجرایی اینستاگرم، به لطف حمایت کاربران می توان از شرایط روحی افراد جامعه و اطرافیان آنها مطلع شد و مراقبت های ویژه را از آنان به عمل آورد، به خصوص زمانی که آنان بیشتر از همیشه به توجه و مراقبت نیازمندند. در حال حاضر مسئولین این شبکه اجتماعی در حال توسعه ویژگی ها و آموزش کارشناسان و روانشناسان برای همکاری در بخش مشاوره می باشند.
اما مشخص نیست که این روش تا چه اندازه مفید واقع شود، زیرا گاهی اوقات افراد سالم فقط احساس می کنند افسرده هستند و حتی ممکن است افرادی در جامعه برای تفریح و یا کینه توزی با فردی وی را افسرده خوانده و آن را به این بخش ارجاع دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه