اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

شرکت Instagram از ویژگی‌های پخش ویدئوی زنده خود در ماه نوامبر خبر داد. ویژگی‌های مذکور به کاربران اجازه می‌دهد آنچه در لحظه انجام می‌دهند و یا در ویدئوهای زنده‌شان در همان لحظه اتفاق می‌افتد را به دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند. در حال حاضر این ویژگی‌ها در طی چند روز آینده در دسترس همه‌ی کاربران ایالات متحده قرار خواهد گرفت.
ویژگی‌های پخش زنده در قسمت  Instagram Stories قرار دارد و شما می‌توانید با لمس قسمت دوربین Stories، آن‌ را ایجاد نمایید و سپس با تپ زدن بر روی toggle به حالت Live دست یابید. ویدئوی زنده در Instagram، همانند Stories به طور دائم ذخیره نمی‌گردد. به این معنی که دنبال‌کنندگان تنها می‌توانند ویدئوها را زمانی که شما در حال پخش آن‌ها می‌باشید، ببینند.
برای کاربران ایالات متحده نیز در زیر Explore tab، بخش جدیدی به نام Top Live تعبیه شده که مجموعه‌ای از بهترین مطالب حال حاضر را که توسط الگوریتمی جمع‌آوری شده است نشان می‌دهد.
همانطور که گفته شد، این قابلیت طی چند روز آینده منتشر خواهد شد. بنابراین اگر مشتاق پخش و انتشار زنده‌ی ویدیوها هستید، قسمت به‌روزرسانی اپلیکیشن Instagram خود را بررسی نمایید.

برچسب هاInstagram Live Video
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک به دنبال پایان دادن سلطه یوتیوب