سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

نماینده شرکت LG امروز اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد نسخه به روز شده تلویزیون های OLED را با قابلیت پشتیبانی از حالت HDR را عرضه کند. این ویژگی تا حد زیادی مشکلات گرافیکی و تأخیر در سیگنال های بازی های ویدئویی را کاهش می دهد. قابلیت HDR یا همان High Dynamic Range به معنی محدوده دینامیکی بالا می‌باشد.
یکی از شاخص های اصلی در نحوه نمایش محتویات تصویری بر روی تلویزیون، نسبت کنتراست یعنی همان روشنی و تاریکی صفحه ‌نمایش تلویزیون  است. قابلیت HDR، با افزایش دقت رنگ به تصویر عمق بیشتری می دهد و آن ها را واقعی تر نشان می دهد و همین سبب می شود که فرد احساس کند تعداد بیشتری رنگ در تصویر می بیند. تلویزیون هایی که دارای این قابلیت هستند حتی در برابر تلویزیون هایی با رزولوشن تصویری بالا، از کیفیت نمایش بالاتری برخوردارند.
تا سال 2016 تلویزیون های OLED کمپانی LG، یکی از باکیفیت ترین محصولات در بازار رسانه های تصویری بود اما با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا کیفیت در گرافیک بازی ها، کاربران در پیام هایی از توسعه دهندگان افزایش کیفیت این محصول را خواستار شدند که خوشبختانه نظرات با استقبال سازنده مواجه شد. افزودن این قابلیت سبب برطرف شدن تاخیر در سیگنال های بازی ویدئویی کاربران خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه