گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

L'Oreal یکی از پرچم‌داران در صنعت لوازم‌ آرایش بهداشتی در جهان، برای تولید محصولات جهان سازی و بازسازی پوست، از سلول‌های پوستی اهداکنندگان استفاده می‌کند. کشت سلول‌های پوستی برای تست نوآوری‌های این کمپانی امری ضروری تلقی می‌شود.
به گزارش بلومبرگ، L'Oreal در آزمایشگاه شانگهای خود، آزمایش لوازم‌ آرایشی خود را بر روی پوست انسان انجام می‌دهد. این سلول‌های پوستی توسط اهداکنندگان در بانک سلولی شرکت جمع‌آوری و کشت داده می‌شود.
شرکت تحقیقاتی Euromonitor International گزارش می‌دهد که با توجه به رشد تکنولوژی جدید تا سال 2021، سود این شرکت در بازار چین تا 40 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. معاون مدیر کمپانی L'Oreal سانفورد براون معتقد است که چین بیشترین مصرف‌کننده‌ی این شرکت را تشکیل می‌دهد. مسئولان این کمپانی معتقدند مردم برای محصولی هزینه می‌کنند که نتیجه مثبت را به آن‌ها نشان دهد.
به گفته‌ی دانشمندان، پوست افراد مسن وابسته به عوامل خارجی و محیطی متفاوت است. به‌ عنوان‌ مثال، اشعه ی ماورا بنفش در اروپا، سبب ایجاد چین‌وچروک پوستی وچین ها رنگ‌دانه‌های پوستی را ایجاد می‌کند. آزمایش‌ها بر روی سلول‌های پوستی در اروپا چندین دهه در حال انجام است.
سرمایه ی هزینه شده در حوزه‌ی چین افشا نشده است. مدیران L'Oreal بر این عقیده‌اند که هزینه‌ی این آزمایش‌ها هرچقدر هم زیاد باشد از نظر آن‌ها موجه است زیرا بازار چین بسیار امیدوارکننده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه