اپلیکیشن
الناز فرجی۸:۵۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

توسعه دهندگان نرم افزار آندروید یک سال مشغول بود. آنها ورژن های جدید سیستم عامل اندروید و پلت فرم های پرداخت تلفن همراه را درست کرده اند. در بین برنامه هایی که در سال 2015 ساخته شده اند برخی از آنها در فروشگاههای نرم افزاری بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در این پست قصد داریم به معرفی برترین اپلیکیشن و بازی های موبایل بپردازیم.

Adobe Photoshop Lightroom
لایت روم (Lightroom) یکی از نرم افزارهای مهم و حیاتی برای عکاسان می باشد  اما در عین حال کاربران آماتور نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این نرم افزار برخلاف نسخه دسکتاپ، نیاز زیادی به داشتن خلاقیت جهت استفاده ندارد. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر رنگ در قسمت هایی از عکس، رابط کاربری آسان و ایجاد فیلترهای متنوع بر روی عکس اشاره کرد.

Apple Music
از لحاظ فنی Apple Music اولین برنامه اندرویدی اپل نیست، اولین بار شرکت Cupertino راه را برای کاربران اندروید جهت دسترسی به کتابخانه iTunes باز کرد. نسخه بتای این برنامه منتشر شده است و اگر در مورد خدمات اپل کنجاو هستید این برنامه ارزش برسی کردن را دارد.

Cardboard Camera
اگر در مورد واقعیت مجازی کنجکاو هستید، بدون شک برنامه Google Cardboard ساده ترین راه برای تجربه آن می باشد. برای تعامل بیشتر بیننده با واقعیت مجازی، با استفاده از این برنامه می توانید با دوربین گوشی خود تصاویر و یا فیلم های 360 درجه خلق کنید.

Crossy Road (عبور از جاده)
Crossy Road یکی از بازی های پرطرفدار IOS در سال 2014 بود و به دلیل استقبال زیاد کاربران از این بازی، در سال 2015 اولین نسخه اندرویدی آن ساخته شد.  در این بازی اعتیاد آور شما باید از جاده عبور کنید و مواظب باشید که با اتومبیل ها برخورد نکنید. کاراکترها و حیوانات عجیب این نرم افزار آن را لذت بخش تر کرده است.

Google Photos
به نظر من Google Photos بهترین برنامه مدیریت عکس می باشد که تاکنون ساخته شده است. این برنامه به طور خودکار عکس ها را ذخیره کرده و سازماندهی می کند و به شما کمک می کند که بر اساس کلمات کلیدی به جستجوی اشیاء در عکس ها و یا جاهایی که آن را گرفته اید بپردازید. این برنامه هیچ محدودیتی برای ذخیره تعداد عکس ها ندارد.

HBO Now
HBO NOW برنامه رسمی شبکه تلویزیونی HBO می باشد که کاربران این برنامه می توانند تمامی مجموعه های این شبکه را با کیفیت بالا و به صورت قسمت به قسمت مشاهده کرده و همچنین نیز از آخرین اخبار شبکه و برنامه ها و سریال های پخش شده شبکه اطلاع داشته باشند. برنامه دارای گرافیک و محیط زیبایی می باشد و کاربران می توانند سریال های مورد علاقه خود را از این شبکه مشاهده نمایند.

Inbox
گوگل ما را در این سال با برنامه کاملا جدید Inbox که برای مدیریت ایمیل ها کاربرد دارد شگفت زده کرد. هدف از این برنامه آن است که صندوق پستی خود را دقیق تر و ساده تر مدیریت کرده و بتوانید به راحتی به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید. این برنامه امکانات زیادی را در بخش های مختلف برای مرتب سازی صندوق پستی شما دارد.

Microsoft Word
مایکروسافت با انتشار مجموعه Office برای سیستم عامل اندروید، کاربران زیادی را خوشحال کرد. این برنامه مشابه نسخه IOS می باشد که قبل از آن تهیه شده بود. مایکروسافت ورد، ایجاد و ویرایش اسناد را بسیار آسان کرده است.

Office Lens
برنامه Microsoft’s document scanning یکی از بهترین برنامه هایی است که ساخته شده است. با استفاده از این برنامه می توانید از کارت های تبلیغاتی، اسناد کاغذی و یا حتی وایت برد عکس گرفته و به جستجو و ویرایش آن بپردازید و یا آنکه آن را ترجمه کنید. همچنین این اپلیکیشن می تواند اسناد را به PDF، ورد و یا پاورپوینت تبدیل کند.

VLC
مدیا پلیر  VLC می تواند هر فایل صوتی یا تصویری را با هر فرمتی که باشند پخش کند. این برنامه می تواند فایل هایی که بر روی دستگاه شما یا شبکه ذخیره شده اند را اجرا کند و همچنین از زیرنویس ها نیز پشتیبانی می کند. این برنامه رایگان هنوز هم نسبت به نسخه های مشابه بهتر عمل کرده و خالی از تبلیغات می باشد.

Yahoo Video Guide (راهنمای تصویری یاهو)
میلیون ها خدمات و سرویس در اینترنت وجود دارند و شما نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ Yahoo Video Guide یا راهنمای تصویری یاهو به شما کمک می کند که با استفاده از خلق و خوی شما و بر اساس کلمات کلیدی در محتواهای اینترنتی جستجو کرده و آنچه را که مناسب شما است پیدا می کند.

Yallo
Yallo  برنامه حرفه ای ضبط  و ذخیره تماس ها می باشد . شما همچنین میتوانید یک تماس ضبط شده را با هرکسی که بخواهید به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین این قابلیت را دارد که به هرکدام از تماس ها عنوان بدهید تا بدانید کدام یک را میخواهید گوش دهید. با Yallo شماره تلفن شما هرجا که سفر کنید، حتی خارج از کشور با شما خواهد بود. نیازی به خرید بسته های رومینگ گران قیمت نیست. شما همچنین میتوانید با Yallo در داخل کشور تماس تلفنی رایگان برقرار کنید.

برچسب هاbest Android apps
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آموزش اجرای برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر