سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

توسعه‌دهندگان شرکت Open IV اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی 3.0 بازی GTA V، به‌ زودی برای مشتریان PlayStation 4 منتشر خواهد شد. با توجه به اطلاعات دریافت شده، متخصصان در حال حاضر اقدامات لازم برای اجرای این بازی بر روی موتور بازی RAGE انجام داده‌اند.
در نتیجه صاحبان کنسول PlayStation 4 به‌ زودی ویژگی‌های جدید بازی GTA V را در به‌روزرسانی جدید خواهند دید. البته در ابتدا تنها دسترسی در برخی از ویژگی‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. در میان این قابلیت‌ها مشاهده‌ی آرشیو، فایل‌های صوتی و مدل‌ها برای کاربر امکان‌پذیر خواهد بود.
علاوه بر این، طرفداران سری جدید GTA قادر خواهند بود تا اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی به دست بیاورند. البته کاربران می‌توانند فایل‌هایی در مورد به‌روزرسانی جدید را مطالعه کنند اما امکان به‌روزرسانی بازی برای آنان در دسترس نخواهد بود. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان Open IV، نسخه‌ی جدید PlayStation 4، تنها در حالت تست قرار دارد. آن‌ها از صاحبان کنسول‌ها خواسته‌اند تا اشکالات و خطاهایی که در طول بازی مشاهده می‌کنند را گزارش دهند. همچنین کارشناسان این وعده را به کاربران داده‌اند که ویژگی‌های جدیدی که بر روی نسخه‌ی کنسولی ارائه خواهد شد، بسیار پیشرفته‌تر از نسخه‌ی کامپیوتر است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه