کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۸ تير

در جدیدترین نشانه‌های رشد قابل اعتماد، Lyft مستقر در آمریکا در حال مذاکره با شرکت حمل و نقل اسپانیایی Cabify است.
در حالیکه این معامله یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های استارتاپ اسپانیایی خواهد بود، از طرفی به Lyft راه سریعی برای گسترش جهانی فراتر از ایالات متحده و کانادا می‌دهد.
اوایل سال جاری، Lyft دفترش را در مونیخ آلمان افتتاح کرد که اولین مرکز آن در این قاره بود، هر چند این شرکت به اشتراک‌گذرای خودرو هنوز هیچ فعالیتی را در اروپا شروع نکرده است. گزارش شده Lyft در حال صحبت با شهر لندن است، اما هنوز خدماتش را در آنجا اعلام نکرده است.
همین چند سال پیش بود که نزدیک بود Lyft در آستانه‌ی حذف شدن توسط اوبر باشد، رقیبی که با هزینه‌ی بیشتر و بسیار سریع‌تر در سرتاسر جهان توسعه یافت. اما به دلیل مواجه‌ی اوبر با حجم زیادی از مشکلات قانونی و اجرایی که در نهایت منجر به اخراج مدیرعامل آن، Travis Kalanick شد، Lyft دوباره مورد توجه سرمایه‌گذاران و به خصوص کاربران قرار گرفت.
در عین حالCabify که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار تامین بودجه داشته است، در آمریکای لاتین، اسپانیا و پرتغال فعال است. بر اساس این گزارش از سوی EI Confidencial، این دو شرکت ماه‌ها است که با هم در حال مذاکره هستند و قیمت در نظر گرفته شده برای این معامله حدود ۳ میلیارد دلار اعلام شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه