گوناگون
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير

دادگاه مینه سوتا اتهامات علیه شرکت مِیکِربات را در زمینه ساخت عمدی پرینترهای سه بعدی خطرناک رد کرده است. این شرکت متهم شده بود که مشتریان و سرمایه گذاران را در ارتباط با سخت افزار نسل پنجم خود فریب داده است. در حال حاضر می دانیم که دستگاه ها با یک خروجی خراب عرضه شده بودند که به آسانی قابل کنده شدن است. اما میکربات اعلام کرده از این نقص باخبر نبوده است. دادگاه می گوید عملکرد برخی مدیران اجرایی ناصحیح بوده، اما شواهد کافی برای متهم ساختن این شرکت به فریبکاری وجود ندارد.
سرمایه گذاران بر این باورند که مدیران به وسیله با کیفیت خواندن دستگاه ها کلاهبرداری کرده اند. دادگاه می گوید این انتقادات یک هجمه پر سر و صدا است که عمدتاً در ارتباط با مدیران گفته می شود. همچنین دادگاه کشف کرده که صحبت هایی درون شرکت در ارتباط با برخی شکست ها وجود داشته، لذا یافتن ریشه مشکلات دشوار است.
اوضاع برای میکربات به گونه ای نیست که طوری رفتار کند انگار هیچ چیز رخ نداده است. این شرکت تلاش کرده تا خود را سر پا نگه دارد، و مدیر اجرایی جدید مجبور شده سیاست کاهش هزینه ها را در پیش گیرد. در این راستا 36 درصد کارکنان اخراج شده و کارخانه مهم شرکت در بروکلین تعطیل شده است. در عوض، تولید شرکت به خارج از مرز آمریکا منتقل شده و به نظر نمی رسد این روزهای تیره و تار در حال بهبود باشد.

برچسب هاPrinterMakerBot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Target به ۷۷۵۰۰ نیروی کار فصلی نیاز دارد