کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

اولین‌بار پس از جدا شدن از Intel در اوایل سال جاری با عنوان کسب و کار امنیتی، McAfee این خرید را انجام می‌‌دهد. این دو شرکت اعلام کردند McAfee، استارتاپ Skyhigh Network را که در کار امنیت رایانش ابری متخصص است، خریداری می‌کند. اگرچه شرایط مالی معامله مشخص نشده است، اما می‌توان به نکاتی اشاره کرد. بر طبق اطلاعات Crunchbase، شرکت Skyhigh  افزایش بودجه ی 106 میلیون دلاری داشته است که اخیرا در سری چهارم در طول سال جاری بوده، سرمایه‌گذاران این دور Sequoia، Greylock و Salesforce بودند. در عین حال، PitchBook بودجه‌ای 400 میلیون دلاری را عرضه کرده است که این می‌تواند یک شاخص برای ارزش احتمالی این معامله باشد.
این معامله نشانه‌ای از روند رو به جلو برای تثبیت صنعت امنیت است، چراکه بازیکنان کوچک‌تر در حال یکی شدن با همدیگر تحت کسب‌وکارهای بزرگ‌تر برای فراهم کردن خدمات امنیتی بیشتر در زیر یک سقف هستند. امروزه موضوع امنیت سایبری تبدیل به یکی از مضمن‌ترین موارد بازار شده است با وجود هک کرد‌ های خرابکارانه‌ای که نه تنها به کسب‌وکارها، بلکه به اطلاعات شخصی و غیر شخصی افراد نیز صدمه وارد می‌کنند.
یکی از دلایل خرید Skyhigh  توسط McAfee در حقیقت تخصص و مهارت رایانش ابری این شرکت است. Rajiv Gupta، مدیر عامل Skyhigh، واحد تجارت رایانش ابری McAfee را هدایت خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه