تکنولوژی
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

شرکت‌هایی همانند Microsoft، Amazon و Google به رقابت نزدیک خود در حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های رایانش ابری برای کاربران مصرف‌کننده، توسعه‌دهنده و کسب‌وکار ادامه می‌دهند. در همین راستا، امروز Microsoft جدیدترین تلاش خود را برای کنار زدن سایر رقبا شروع کرده است. این شرکت همچنین سعی دارد خود را به عنوان سرویس قابل اعتماد به مشتریان ارائه نماید.
Microsoft اعلام کرد که اولین دیتاسنتر Azure خود را در سال جاری در فرانسه، به عنوان جزئی از پروژه‌ی سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری احداث سرویس‌های رایانش ابری در اروپا خواهد ساخت. هم‌زمان با این تصمیم، این شرکت کتاب جدیدی را با عنوان Cloud for Global Good منتشر کرده است که شامل ۷۸ توصیه‌ خط‌مشی عمومی به منظور حفاظت از اطلاعات و موارد دسترسی است.
سرمایه‌گذاری جدید و راه‌کار اعتماد سازی، توسط Satya Nadella، مدیرعامل Microsoft، که در رویدادی در دوبلین صحبت می‌کرد، بیان شد. وی اظهار داشت که این توسعه به معنای پوشش مناطق جغرافیایی بیشتر توسط این سرویس، به نسبت دیگر رقبا خواهد بود.
برای اینکه به عمق رقابت Microsoft و Amazon پی‌ببرید، همین بس که Amazon نیز تنها در ماه گذشته خبر از احداث دیتاسنتر رایانش ابری خود را در فرانسه داده بود.

برچسب هاMicrosoftAzure
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10