سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

کمپانی Microsoft کنسول بازی PlayStation 4 را به عنوان رقیبی قدرتمند برای کنسول جدید Xbox One X به حساب نمی آورد. از نقطه نظر توسعه دهندگان، کنسول جدید Xbox یک نسخه ی متمایز و و در عین حال قدرتمند ترین کنسول در نوع خود می باشد.
نمایندگان Microsoft اصرار دارند مشخصات کنسول PlayStation 4 را تنها می توان با ویژگی های کنسول Xbox One S که در سال گذشته عرضه شده بود، مقایسه کرد. محصول جدید این کمپانی علاوه بر قدرت بالا، از نظر سرعت نسبت به نسخه ی قبلی 40 درصد بهبود یافته است و قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K  به آن افزوده شده است که در نتیجه ی این ویژگی های سخت افزاری می تواند برتری را به رخ دیگر توسعه دهندگان گجت های بازی بکشاند.
علاوه بر این کنسول Xbox One X دارای طیف گسترده ای از بازی های ویدئویی است که توسعه دهندگان می توانند به مشتریان ارائه دهند و تا به حال هیچ شکایتی از جانب کاربران این کنسول در مورد محدودیت بازی های ارائه شده برای این کنسول صورت نگرفته است.
کمپانی Microsoft معتقد است، کنسول Xbox One S هنوز هم یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی است و علیرغم ویژگی های پیشرفته در کنسول جدید به دلیل قیمت مناسب آن هنوز هم در بازار طرفدران زیادی دارد. گفتنی است، Xbox One X با قیمت حدود 500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه