کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

به تازگی Nokia اعلام کرده است، قصد دارد مالکیت شرکت DeepField را از آن خود کند. DeepField یک استارتاپ SaaS است که به سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات ابر در بهبود عملکرد شبکه و امنیت آن کمک می‌کند. شایان ذکر است، جزئیات معامله‌ی مذکور هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همانطور که می‌دانید، شرکت خصوصی DeepField در سال ۲۰۱۱ خارج از میشیگان تاسیس شد که تجزیه و تحلیل داده‌های آنی را برای مشتریان خود در حوزه‌ی عملکرد و امنیت شبکه‌ی IP فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند حملات محروم‌سازی از سرویس را شناسایی نماید.
گفتنی است، خدمات اپلیکیشن‌های ابری مانند Netflix ،Spotify و Facebook، بخش قابل توجهی از ترافیک شبکه در سطح جهان را در اختیار خود دارند. از سوی دیگر ارائه‌دهندگان خدمات شبکه از اینکه چه اپلیکیشن‌هایی در حال اجرا هستند، آگاه شده و از تأثیر ترافیک مربوطه در طیف مذکور بهره‌مند می‌شوند. در حقیقت DeepField خدمات ابر متداول را شناسایی کرده و چگونگی گردش ترافیک شبکه خود را تا کاربر نهایی ردیابی می‌کند. تجزیه و تحلیل مذکور آنی و به طور خودکار اتفاق می‌افتد و داده‌ها می‌توانند برای کمک به انطباق شبکه با تغییرات الگوهای جریان ترافیک شبکه مورد استفاده قرار گیرند.
امروز Nokia به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول فناوری‌های این شرکت است که بر روی محصولاتِ مبتنی بر مصرف‌کننده‌ی نهایی تمرکز کرده و بخش دوم شبکه‌های Nokia است که شامل کسب و کار زیرساخت‌های  پهنای باند شبکه‌ می‌گردد.

برچسب هاNokiaDeepField
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوشی جدید Nokia با تنها قیمت۲۶ دلار