موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

هفته‌ی پیش بود که HMD در کنفرانس خبری، اعلام بازگشت گوشی‌هایی با برند Nokia را داده بود. این شرکت جوان فنلادی که توسط کارمندان سابق Nokia تأسیس شده، تلاش کرده است تا محصولات جدید نیز همان جوهره‌ی زیبایی و قابل اعتماد بودن گوشی‌های ساخت Nokia را در خود بازگردانده باشد.
تا به اینجا خیلی زود است که بخواهیم قضاوت درستی در مورد محصولات HMD داشته باشیم. شاید این شرکت جدید دارای کارمندانی از Nokia باشد و گمان برود که از طریق برند Nokia بخواهند برای خود موفقیتی دست و پا کنند، اما باید گفت که تلاش‌های مستقلی در ارائه‌ی محصولات خود نیز داشته‌اند.
در این میان، HMD از دو گوشی جدید خود رونمایی کرده است که به واقع منتظران گوشی‌های هوشمند ساخت Nokia را ناامید کرده است. به هرحال Nokia در سال‌های پایانی فعالیت خود نیز گوشی‌های هوشمند درخوری را روانه‌ی بازار کرده بود. این دو مدل جدید که Nokia 150 و 150Dual Sim نام دارد، گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی، صفحه‌کلیدی کامل و باتری می‌باشد که تا ۲۲ ساعت احتمالا کفاف کارتان را می‌دهد. جدا از تمام این‌ها، نرخ‌گذاری ۲۶ دلاری آن نشان می‌دهد که بازار هدف آن کشورهای در حال توسعه‌ می‌باشد.

برچسب هاHMDNokia
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوشی‌های هوشمند Nokia با سیستم‌عامل Android در نیمه اول سال آینده وارد بازار می‌شوند