موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

شایعات و اخبار زیادی پیرامون iPhone s6 وجود دارد و حالا ما کمی بیشتر میدانیم . دوربین جلویی که مدت ها 1.2 مگاپیکسلی بود، حالا یک جهش رزولوشنی بزرگ به 5 مگاپیکسل خواهد داشت . ( بر طبق گفته های یک منبع موثق ؛ تحلیل گر KGI securities ، مینگ چی کو و آماده شده توسط macarumors.  رزولوشن بالارفته تنها پیشرفت بزرگ برای بهتر کردن سلفی هایتان نخواهد بود، بر طبق گزارشات ؛ یک فلاش روبه روی نرم افزاری احتمالا کارش را خیلی خوب انجام خواهد داد . به این معنی که وقتی دکمه ی شاتر را فشار میدهد صفحه فلاش سفید میزند.  گزارشات همچنین حاکی از این اند که محل ذخیره ی 16.64 و 128 گیگابایتی تا یکسال دیگر نیز با همان قیمت های 199 و 299 و 399 دلار خواهند بود . به هر حال حالا که موبایل داران از قیمت های کمک هزینه ای فاصله میگیرند، آن قیمت ها برای بیشتر مشتری ها نخواهند بود . اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم؛ گوشی ها 650، 750، 850 برای iphone 6 ,  با 100 دلار اضافه برای آی فون 6 پلاس خواهد بود .
و با اینکه از اپل خیلی بعید است ، گزارشات میگویند که این شرکت در حال برداشتن یک جز دوربین های آی فون اند که برای سالها جز اصلی بود . حالا پشت کاور لنز دوربین سیلیکاتی است. اما چون کاور لنز سیلیکاتی مستعد ترک خوردن است ، ممکن است اپل تصمیم بگیرد که به مدل شیشه ای قبلی بازگردد . سیلیکات یکی از سخت ترین جنس های زمین است و خیلی کم امکان دارد که خراش بردارد اما بیشتر احتمال دارد که ترک بخورد. به نظر میرسد که اپل وقت زیادی برای آپگرید های بزرگ دوربین گذاشته است. دوربین پشتی هم گفته میشود که جهش رزولوشنی به 12 مگاپیکسل داشته ، بعد از سالها گیر کردن در 8 مگاپیکسل . دوربین پشتی همچنین توانایی ویدئوی 4k خواهد داشت. 
این پیشرفت های دوربینی باعث تمایز و تفاوت این گوشی ها میشود ، چون شایعات حاکی از این است که آی فون های 6 اس و 6 اس پلاس احتمالا شبیه آی فون های فعلی اند . آخرین باری که یک دوربین آی فون پیشرفت بزرگی کسب کرد در آی فون 5 اس بود ، دوسال پیش . آن گوشی سنسور بزرگتری را برای عکسهای با کیفیت تر و روزنه ی گشاد تری را برای عملکرد نور پایین به کار گرفت. در حالیکه دوربین آی فون 6 از یک سنسور جدید برای دوربینش استفاده کرد که از یک جهش کوچک بیشتربود. بعد از این گزارشات احتمالا دیگر چیز زیادی برای دانستن در مورد آ ی فون های جدید نخواهد بود . گزارشات دیگر میگویند که آی فون 6 اس و 6 اس پلاس از آلمینیوم سری 7000 قوی تری که در حال حاضر در ساعت اپل اسپورت استفاده میشود ، استفاده خواهند کرد . یک فاش کننده ی یوتیوب که یک پوسته ی آلمینیومی را امتحان کرده بود گفت این همان است که در گوشی های در حال جدید استفاده خواهد شد آن را دوبرابر محکم تر از آنی که در گوشی های فعلی است میداند .  ما ممکن است از بدست آوردن جزئیات بیشتر و رسمی درباره ی آی فون 6 از خود اپل دور نباشیم . شرکت در 9 سپتامبر نشستی برگزار خواهد کرد که در آنجا انتظار میرود درباره ی تلوزیون اپل و آی فون اش بگوید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل