موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

گوشی هوشمند جدید OnePlus 5T در سرعت شارژ توانست از گوشی های هوشمند Samsung و Apple پیشی گیرد. به گفته ی کارشناسان، یک بار شارژ کامل باتری این محصول، برای یک  روز و نیم کار با آن کافی خواهد بود.
توسعه دهندگان این محصول در آزمایشی، تصمیم گرفتند تا سرعت شارژ باتری این گوشی هوشمند را با نمونه‌ی مارک های معروف مقایسه کنند تا دریابند قدرت و سرعت شارژ این محصول در چه رتبه ای قرار خواهد داشت.
در این آزمایش گوشی‌های هوشمند OnePlus 5T, Samsung Galaxy S8 Plus و iPhone 8 Plus با یکدیگر به رقابت پرداختند. در کمال ناباوری مشخص شد که گوشی هوشمند OnePlus 5T به طور قابل توجهی در شارژ باتری از رقبای خود برتر است. در مدت زمان 30 دقیقه اتصال تمام گوشی ها به منبع انرژی، OnePlus قادر به ذخیره ی بیش از 50 درصد از شارژ بود، در حالی که رقبای آن تنها بیش از 10 درصد انرژی ذخیره کرده بودند.
هنوز زمان زیادی از آغاز عرضه‌ی این محصول نمی‌گذرد اما گویا با استقبال زیادی در میان کاربران مواجه شده است. به گفته‌ی کارشناسان، ویژگی های منحصر به فرد این محصول به ویژه قدرت آن، چیزی از گوشی های هوشمند مدرن کم ندارد و می تواند با پرچمداران برندهای معروف دنیا رقابت کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه