ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ آبان

وزیر ارتباطات درباره‌ی حمله سایبری به زیرساخت‌های ارتباطی ایران گفت: یک شرکت صهیونیستی با آی‌پی خاص به زیرساخت‌های ما حمله‌ی سایبری کرده است و ما حتما از مجامع بین‌المللی پیگیر این موضوع خواهیم بود.
محمدجواد آذری جهرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما درباره‌ی حمله‌ی سایبری یک شرکت صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی ایران افزود: از چند وقت پیش همکاران فنی من یک آی‌پی صهیونیستی را شناسایی کردند و تمام تحرکات شرکتی به نام گلدن را زیر نظر داشتند اما امروز صبح حملات سایبری این شرکت گسترش پیدا کرد و با تلاش همکارانم توانستیم آن را خنثی کنیم.
وی در ادامه گفت: این موضوع خلاف کنوانسیون بین‌المللی فضای مجازی است و این شرکت صهیونیستی درنظر داشت اطلاعات کاربران تلفن همراه ما را به ویژه در حوزه‌ی تلفن همراه تخلیه کند و ما توانستیم جلوی این اقدام تروریستی در فضای مجازی را بگیریم و مطمئن باشید از طریق مجامع بین‌المللی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و از شرکت گلدن‌لاین شکایت خواهیم کرد.
وی در پایان صحبت‌هایش افزود: مردم ما خیالشان راحت باشد سربازان آن‌ها در وزارت ارتباطات همه‌ی مباحث اقدامات خرابکارانه را زیرنظر دارند و ۲۴ ساعته همه‌ی امورات را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم که برخی‌ها با شیطنت منافع ملی ما را زیر سوال ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه