گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

هوآوی همچنان سعی می‌کند فشارهای خود را بر دولت استرالیا افزایش دهد تا از این طریق بتواند تصمیم اتخاذ شده مبنی بر عدم حضور شرکت‌های چینی در مزایده توسعه خدمات 5G را رد کند. این شرکت هشدار داده است که استرالیا نسبت به دیگر نقاط جهان برای توسعه نسل پنجم خدمات مخابراتی و ارتباطی عقب مانده است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت چینی هوآوی نامه سرگشاده‌ای را به مجلس نمایندگان استرالیا ارسال کرده است تا به عنوان بخشی از تحقیقات پارلمان این کشور برای تصویب قانون 5G، امکان حضور چینی‌ها هم فراهم شود. هوآوی در این نامه توضیح داده است که استرالیا در مقایسه با اروپا و آسیا عقب مانده است و در حالی که نیاز ساکنان شهرهای بزرگ استرالیا به اینترنت پرسرعت هر روز بیشتر می‌شود، هنوز راه‌اندازی خدمات 5G در این منطقه آغاز نشده است.
شرکت هوآوی همچنین هشدار داد که این ممنوعیت که به دلایل امنیتی از سال 2018 میلادی آغاز شد، رقابت در عرصه مخابراتی استرالیا را متوقف کرده است و این اتفاق افزایش هزینه‌ها را برای مردم باعث شده است. محدودیت‌های استرالیا برای توسعه خدمات مخابراتی جدید باعث شده ست ساکنان مناطقه روستایی و دورافتاده شانسی برای دسترسی به خدمات 5G نداشته باشند.
این طور که پیش‌بینی شده است، در نتیجه ممنوعیت‌های اعمال شده برای عدم توسعه خدمات 5G توسط شرکت‌های چینی هزینه‌های مربوطه برای اپراتورها 20 تا 40 درصد افزایش یافته است. این مسئله باعث شده است که آنها ارایه خدمات در مناطق روستایی را کنار بگذارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه