نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

صبح روز جاری Facebook اعلام کرد، هم اکنون کاربران PayPal در ایالات متحده قادر به ارسال و دریافت پرداخت‌های شخص به شخص بر روی Messenger هستند. این ادغام عمیق‌تر با پلتفرم Messenger که مجموعه‌ای از توافق‌ها بین دو شرکت را دنبال می‌کند، همینطور شامل اولین سرویس ردیابی مشتری PayPal است که امور رسیدگی به سوالات مشتری و درخواست برای کمک را انجام می‌دهد. سال گذشته، Facebook و Paypal ارتباط بیشتری را اعلام کردند که به مشتریان در ایالات متحده‌ اجازه‌ی خرید آنلاین از بازرگانان و فروشندگان را با استفاده از چت‌بات‌های Messenger می‌دهد و سپس معامله در این برنامه‌ی پیام‌رسان به وسیله‌ی PayPal نهایی می‌شود.
همینطور مشتریان می‌توانند حساب کاربری PayPal را با Messenger به منظور دریافت اطلاعیه‌ها و رسیدهای معاملات آنلاین‌شان در Messenger پیوند دهند. PayPal می گوید تا کنون بیش از ۲/۵ میلیون کاربر، حساب کاربری PayPal خود را با Messenger مرتبط کرده‌اند.
گزینه‌ی جدید با تپ زدن بر روی آیکون به اضافه (Plus) آبی در Messenger در دسترس قرار می‌گیرد، سپس باید برای ارسال یا درخواست پول دکمه‌ی سبز Payment انتخاب شود. در اینجا کاربر می‌تواند PayPal را به عنوان منبع در هنگام پرداخت به کاربر Messenger انتخاب کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه