گوناگون
الناز فرجی۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

(ناسا شایعه ی مرگ ما بر اثر برخورد سیارک در ماه آینده را تکذیب کرد)
اگه شما "ناسا" باشید و مجبور شوید با یک شایعه ی دیوانه وار که میگوید زمین در میانه ی ماه سپتامبر در اثر برخورد یک سیارک نابود میشود مبارزه بکنید چه خواهید کرد؟ بطور معمول هیچ کاری ! گرچه در مواردِ خاص شما پا پیش گذاشته و در یک اعلامیه ی عمومی همه ی موضوع را تکذیب خواهید کرد ... به این امید که همه ی صحبت های دیوانه وار در مورد چنین تراژدی ای پایان یابند.


"هیچ سیارک ای زمین را تهدید نمیکند"
این عنوانِ اعلامیه ی روز چهارشنبه ی ناسا بود که توضیح میداد تعداد بسیار زیادی از وب سایت ها و بلاگ های اینترنتی "به اشتباه ادعا میکنند" که که سیارکی در نقطه ای نامعلوم حوالی پورتو ریکو ... بین روزهای پانزدهم تا بیست و هشتم سپتامبر به زمین برخورد خواهد کرد


شایعات میگویند که این برخورد ویرانیِ بزرگی در ساحل آتلانتیک و سواحل خلیجی آمریکا و مکزیک ... و همچنین آمریکای مرکزی و شمالی به بار خواهد آورد و آژانس فضایی اعلام کرده که بهیچ عنوان اینگونه نخواهد بود.


به گفته ی پوُل چادِس مدیر دفترِ بخش اشیای نزدیک به زمینِ سازمان ناسا : هیچ پایه ی علمی - حتی کوچکترین مدرکی وجود ندارد - که سیارک ای در آن تاریخ ها به زمین برخورد بکند . اگر هرگونه شی ای با اندازه ای تا آنحد بزرگ که بتواند آنچنان خرابی ای در ماه سپتامبر بوجود بیاورد وجود داشت ما تابحال آن را رصد کرده بودیم.
بگفته ی سازمان ناسا همه ی سیارک های باالقوه خطرناک کمتر از یک صدم درصد در صد سال آینده شانس برخورد به زمین را دارند. آژانس فضایی همه ی سیارک ها و ستاره های دنباله دارِ در حال رفت و آمدِ اطراف سیاره را رصد و دیده بانی کرده و سعی در پیش بینی مسیر آنها و ارزیابی میزان خطرِ باالقوه ی شان را دارد .


در همین حال "گیزمودو" بطور خلاصه تئوری های دسیسه آمیز را تشریح کرد .
"سرن" اضافه کرد که برخورد دهنده ی عظیمِ "هاردون" دارای علامتی بسیار شبیه به 666 است که نشانه ای برای رستاخیز و عذابِ قریب الوقوع است . عملیات نظامی سنگینِ "جید هلم" ارتش آمریکا و همتایش "مپل ریزال" ارتش کانادا بعنوان اثبات هایی بر این مدعا که اتفاق بزرگی در حال روی دادن است
از جمله نشانه های دیگر میتوان به بسته شدن فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای استفاده ی ارتش .. و ناپدید شدن تدریجی نخبگان در بخش های زیرزمینی شهر اشاره کرد .
برای مردمی که این صحبت های آخرالزمانی را باور دارند .. تکذیبِ ناسا خود به عنوان مدرک ای مبنی بر آمدنِ سیارک دیده میشود . چون ... میدانی ... آنان در هر صورت این را رد میکنند. نه؟

برچسب هاNASAAsteroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با پلوتو آشنا شوید : ناسا به ما نمای نزدیکی از سیاره ای میدهد که از آن غافل بودیم