تکنولوژی
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد

چیپست اسنپدراگون 820 کمپانی کوالکام بیش از آن چیزی که انتظار می رفت مورد توجه قرار گرفت و باتوجه به مشکلات داغ کردن نسل قبلی(اسنپدراگون 810) همه منتظرند تا این چیپست رده بالا روانه بازار شود. شایعات گذشته حاکی از آن بودند که ممکن است کوالکام این چیپست را در 11 آگوست معرفی کند، اما براساس گزارش های اخیر، بنظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد.


مدتی پیش کوالکام برای یک مراسم مشکوک که قرار بود در لس آنجلس برگزار شود، دعوتنامه هایی را ارسال کرد. بسیاری از کاربران هیجان زده شده و گمان کردن این مراسم برای معرفی رسمی اسنپدراگون 820 تدارک دیده شده است. اما بعداً مشخص شد که این مراسم در واقع بخشی از SIGGRAPH 2015 می باشد که بر روی گرافیک کامپیوتری تمرکز می کرد.


البته هنوز هم می توان امیدوار بود که در آینده ای نزدیک از تمام جزئیات لازم در مورد این چیپست قدرتمند مطلع شویم، چرا که نمونه های اولیه اسنپدراگون 820 در حال حاضر به دست کمپانی های بزرگی مانند سونی و اچ تی سی رسیده است.
انتظار می رود کوالکام با این چیپست طوفانی را در پلتفرم اندروید به پا کند. این چیپست قرار است 40 درصد عملکرد بهتر و 30 درصد عمر باتری بالاتر را نسبت به اسنپدراگون 810 ارائه کند

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار