نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

جمع‌آوری محتوای مناسب بر روی اینترنت قدری دشوار به نظر می‌رسد. احتمالا به محتوای اشتراک‌گذاشته‌ی دوستان‌تان بر روی Facebook نمی‌توانید اعتماد کنید و Twitter هم بیش از اندازه شلوغ به نظر می‌رسد. و حتی اگر متخصص RSS نیز باشید، زمان زیادی را بایستی برای فیلتر کردن محتوای مناسب صرف کنید.
این همان‌جایی است که Pocket امیدوار است ایفای نقش کند. در ۹ سال گذشته، این شرکت که پیش‌تر با نام Read It Later شناخته می‌شد، سرانجام توانسته‌ است سرویس bookmark ستودنی را ارائه نماید. Pocket به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای وب مورد پسندشان را به منظور خواندن در زمان دیگر، بر روی این سرویس ذخیره کنند. تا به امروز، ۲۵ میلیون کاربر ثبت‌شده‌ی Pocket، بیش از ۳ میلیارد لینک را برای مطالعه‌ bookmark کرده‌اند.
حالا Pocket می‌خواهد تمامی محتوای ذخیره‌سازی‌شده توسط هر کاربر را به صورت پیشنهاد به دنبال‌کنندگان آن ارائه نماید. با این کار این سرویس در نظر دارد تا محتوای مناسب را در اختیار کاربران بگذارد؛ جدا از آنکه آنان نیز محتوایی را bookmark می‌کنند یا خیر.
ایده‌ی پشت این کار آن است که هر مقاله‌ای که ارزش ذخیره‌سازی داشته باشد، به طور پیش‌فرض بهتر از متوسط مقالات موجود در Facebook و Twitter می‌باشد. Pocket می‌خواهد سرویسی باشد برای مقالاتی عمیق، تا آنکه خبرهای تِرند روز در آن قرار بگیرد.

برچسب هاPocket
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کیسه های هوای پوشیدنی برای مسابقه ی اسکی به سمت دروازه ی شروع میروند