تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

این شرکت به توصیف آن به عنوان یک "ساعت هوشمند اسپرت بهینه شده"پرداخته است.
این مسئله اجتناب ناپذیر بود که ساعت های هوشمند در نهایت به صرف وقت برای دنبال کردن فعالیت های روزانه ی افراد مانند Fueilband و Fitbit می پردازند. این روزها، تقریبا هر دستگاهی که آن را بر روی مچ خود قرار میدهید به ارائه ی امکان ردیابی فعالیت های ورزشی و چرخه ی خواب شما در حد استاندارد می پردازد. و به شکل مشابهی، بیشتر این گدجت ها به ارائه ی اطلاعیه ی تلفن های هوشمند شما و کنترل پخش موزیک تلفن هوشمند شما میپردازند. اما از آن جایی که ساعت های هوشمند مسیر خود را در تکنولوژی تناسب اندام جهانی در پیش  گرفته اند، مقاومت هایی از جانب شرکت هایی مانند Garmin, Polar و TomTom صورت گرفته است ، حداقل تا کنون اینظور نبوده است.
Polar M600 به عنوان اولین دستگاه پوشیدنی اندروید از شرکت فنلاندی است که مدیر این شرکت مارکو سوویلاسکو آن را به عنوان یک "ساعت هوشمند بهینه شده ی اسپرت" توصیف کرده است. به جای اینکه به سادگی به تبلیغ برای این برند پوشیدنی تجاری بپردازد، سوویلاسکو گفته است که تیم او در حال کار کردن به منظور تبدیل این واحد به یک دنبال کننده ی فعالیت ها در سطح بالا هستند. نتیجه ی آن یک ساعت هوشمند نیرومند و با ویژگیهای کامل است که به راحتی به دنبال کردن فعالیت های شما در استخر می پردازد و یا به شما برای گرفتن تاکسی کمک می کند.
چیز به خصوص و چشمگیری در مورد M600 وجود ندارد، اگرچه به وسیله ی مجموعه ای از ویژگی های لمسی تمیز ساخته شده است که می تواند آن را متمایز کند. به عنوان مثال، به جای استفاده از یک یا دو LED برای مانیتور ضربان قلب، Polar نسخه ی خود را به شش LED مجهز کرده است. این مسئله هم به افزایش میزان دقت و اعتبار بررسی ضربان قلب و همچنین کاهش نیاز برای بستن بسیار محکم آن منجر می شود. که بیشتر شبیه A360 این شرکت محسوب می شود. HRM تنها در زمان تمرین فعالیت می کند، برخلاف ساعت های هوشمندی مانند سونی که در تمام طول روز کار می کنند. سوویلاسکو گفته است که علت آن این است که چنین داده هایی واقعا بی معنا هستند.


این دستگاه ضدآب است و از لنز شیشه ای Gorilla به همراه یک صفحه نمایش پوشش دهنده ی 1.3 اینچی TFT برخوردار است. که آن را به یک ساعت ایده آل برای کسانی که در مسابقات اسب دوانی و یا مسابقات سه گانه شرکت می کنند، تبدیل می کند. در عین حال، پوشش سلیکونی و بند آن قابل جدا کردن و شستشو هستند، و لازم به ذکر است که می توان آن را برای داشتن رنگ های متفاوت تعویض کرد. M600 در ابتدا در رنگ سیاه و سفید عرضه می شود، که البته از بندهای اضافی با قیمت 30 دلار برخوردار است، اما همچنین یک نسخه ی قرمز رنگ وجود دارد که در آینده ی نه چندان دور عرضه خواهد شد.
در زیر صفحه نمایش شما می توانید GPS و GLONASS را در کنار باتری 500mAh ببینید که سوویلاسکو قول داده است که پس از شارژ کردن تا دو روز دوام خواهد آورد. اما اگر بخواهید از دنبال کردن موقعیت مکانی استفاده کنید، شما حدود 8.5 ساعت از همین نیروی برقی را پیش از قرار دادن آن در شارژ مصرف می کنید. M600 از همان کابل شارژی مغناطیسی همانند Polar Loop 2 استفاده می کند، و ظاهرا شما قادر خواهید بود تا آن ها را در بین این دو دستگاه به صورت مشترک استفاده کنید.
یک دکمه در سمت چپ قرار دارد که به شما اجازه می دهد تا به تعویض صورت ساعت معمول Polar و سایر اجزای پوشیدنی اندروید این دستگاه بپردازید. به علاوه، یک دکمه ی مرکزی در زیر صفحه نمایش، شما را مستقیما به حالت تمرینی M600 می فرستند، یک ویژگی که می تواند به وسیله ی اپلیکیشن همراه Polar به آن شکل داده شود. ویژگی دیگری نیز در صفحه ی آن وجود دارد: یک خط آبی که به نشان دادن میزان فعالیت شما در طول روز و بر روی صفحه می پردازد.
Polar همچنین امیدوار است که نرم افزارهای هوشمند آن به متمایز کردن آن از سایر دستگاه های پوشیدنی اندروید کمک کند، همانند مربی هوشمند و فعالیت های فوری آن. اگر شما روزی را برای مدت زمان طولانی در دفترکار خود سپری کرده اید، این دستگاه به شما اطلاع می دهد که باید در میزان فعالیت خود تجدیدنظر کنید. به علاوه، اگر میخواهید برای یک مسابقه در آینده، خوش اندام باشید، می توانید تاریخ مسابقه را تعیین کنید و سپس برای جلوگیری از بروز پشیمانی، این دستگاه شما را مطلع میکند که باید چه کاری را در چه زمانی انجام دهید.
مانند بسیاری دیگر از ساعت های پوشیدنی اندروید، یک حافظه ی 4GB وجود دارد که می تواند به منظور Sync کردن موزیک از Google Play از آن استفاده کرد. به این روش، آن ها می توانند به یک جفت هدفون بلوتوث متصل شوند و سپس شما می توانید تلفن هوشمند خود را در خانه بگذارید و برای دویدن به بیرون از خانه بروید. این ساعت با دستگاه های اندروید و iOS کار می کند و قیمت آن 329 دلار یا 349  یورو می باشد و تا پایان Q3 عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساعت huawei : شیک ترین و مد روز ترین ساعت پوشیدنی اندروید تا کنون