پوشیدنی
الناز فرجی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

اوایل این هفته ، ما بالاخره جزئیات قیمت و زمان بیرون آمدن ساعت huawei را فهمیدیم. قیمتش کمی از برخی رقباتش بیشتر است اما ساخت با کیفیت تری نیز دارد . آیا این ارزش کمی پول بیشتر را ندارد؟ gizmag این محصول پوشیدنی را در IFA 2015 در برلین از نزدیک بررسی کرد . اگر نگاهی به مشخصات این ساعت بیندازید متوجه میشوید که کار خاصی نمیکند که رقبایش نتوانند ، با همان تراشه ی snapdragon 400  و رم 512 گیگابایتی که میتوانید در بسیاری از ساعت های مچی اندروید دیگر پیدا کنید . این چیزی نیست که ساعت huawei را خاص میکند در عوض این ساعت ساخت ممتاز و تجملی را به کاربرانش ارائه میدهد که ممکن است با ساعت های پیشرفته ی سنتی اشتباه گرفته شود .



ما هم مدل فلزی نقره ای و هم مشکی را امتحان کردیم ، همینطور بند های فلزی و چرمی . و به این نتیجه رسیدیم که بدنه ی نقره ای به طرز چشمگیری بهتر از مدل های تیره تر به نظر میرسد ؛ که صفحه ی عقربه هایش یاد آورد ساعت LG G WATCH R از سال گذشته است. قرار دادن بند چرمی یا فلزی با قاب نقره ای به طرز مضحکی خوب به نظر می آید . مانند ساعت LG urbane ، صفحه نمایش گرد و مانند moto360 گودی کوچک با لبه های تیز دارد . خیلی از سازندگان ساعت های هوشمند تمرکز خود را بر روی مد روز بودن گذاشته اند اما hauwei از همه قانع کننده تر بوده است . اگر دنبال یک ساعت هوشمند بسیار زیبا و شیک میگردید پس huawei بهترین گزینه است. بند چرمی تجملی ترین حسی را که با ساعت های هوشمند داشته ایم را میدهد . و بند فلزی به این حس اضافه میکند ( به صورتی مثبت) . بیشتر از رقبایی چون Asus zen watc 2  و نسل دوم moto360 .


بندی که در عکس بالا میبینید سگک تزئینی دارد ، به صورتیکه وقتی بسته میشود اصلا دیده نمیشود . این چیزی است که به طور معمول در ساعت های تجملی غیر هوشمند پیدا میکنید و دراینجا به این محصول کلاس بیشتری میدهد .  یک مساله ی تکنیکی که باعث برتری این ساعت در بین ساعت های دیگر اندروید میشود، صفحه نمایشش است . این  صفحه ی گرد با 1.4 اینچ رزولوشن 400 در 400 دارد . که مساوی 286 پیکسل برای هر اینچ است . که پوشیدنی OS گوگل را تیز تر از همیشه نشان میدهد .صفحه نمایش ساعت اپل به زور به 326 PPI میرسد . در حالیکه gear s2  302 ppi است . بنابراین huawei هنوز کمی از بزرگترین رقبای غیر اندرویدش عقب است.


با در نظر گرفتن قیمت بالا ( بستگی به ترکیبش دارد، بین 350 تا 800 دلار ) برای هر کسی نخواهد بود . اما تا وقتی که اهمیتی به قیمت ندهید ، پول های شما خرج یک طراحی شیک و کیفیت خوب میشود تا کاربرد بیشتر . ساعت huawei از همین حالا برای سفارش آماده است ( در فروشگاه huawei آمریکا؛ google store  و  amazon) و در 17 سپتامبر برای رسیدن مشتریان آمریکایی آماده میشود. برای ساعت های بیشتری که در IFA به نمایش گذاشته شدند، میتوانید نقد های GIZMAG را درباره ی SAMSUNG GEAR S2  و MOTO360 جدید و ASUS ZEN WATCH 2  بخوانید .






دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei Watch در برابر Moto 360