تکنولوژی
رضا رزمی۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر

در حالیکه برای همه ی ما آب نوشیدن مهم است، برای ورزشکاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اگر این کار را نکنند ، عملکردشان ضعیف و دردناک خواهد بود ، به علاوه ممکن است دچار غش و مرگ شوند . به همین دلیل است که یک گروه جدید به وجود آمده در ویرجینیا smrt mouth را ساخت، یک محافظ دهان که سطح آب رسانی کسی که آنرا پوشیده را اندازه میگیرد و به طور بیسیم به مربی هشدار میدهد که خیلی پایین اند .
در کنار فراهم کردن محافظ دندان ، SMRT( تکنولوژی نظارت پاسخ گوی ورزش) mouth شامل سنسور هایی است که بزاق کاربر را چک میکنند ، اوسمولالیتی نشانگر خرده های منحل در هر واحد آب در سرم است . هر چه تعدادشان در واحد بیشتر باشد، آب کمتری وجود دارد ، و این خرده ها متمرکز تر میشوند .
آیا این مطالعات باید به آستانه و جایی مقدر شده برسند، smrt mouth از مدول بلوتوثش استفاده میکند تا به یک اپلیکیشن در دستگاه والدین یا مربی هشدار بفرستد، آنها میتوانند با بازیکن تماس گرفته و بخواهند که آب بنوشد .
علاوه بر این ، دستگاه شامل نظارت قلب و یک شتاب سنج است که امکان گرفتن نبض و فشار را میدهد . این پارامتر ها به اپلیکیشن فرستاده میشوند و به کاربران این امکان را میدهند تا عملکرد ورزشکار را در طول زمان نظارت کنند . این اپلیکیشن میتواند به طور همزمان در چندین محافظ دهان گزارش دهد .
smrt mouth در حال حاضر سوژه ی کمپین اندیگوگو است ، جایی که در آن با 99 دلار میتوانید یکی را بگیرید . زمانی که و اگر به تولید برسند . این نصف قیمت تخمین زده شده است . و شما باید به یک محافظ دهان ورزشکاری علاقه مند باشید که به صورت بیسیم هشدار میدهد ، و این FITguard  است .

برچسب هاsmrt mouthFITguardSMRT
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اینترنت سریع برای کاربران پروژه وای فای گوگل در خارج از کشور