گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۶ فروردين

لپ‌تاپ جدید Samsung Odyssey Z با طراحی غیر استانداردی تولید خواهد شد. در طراحی این لپ‌تاپ صفحه‌کلید در یک سمت و پد لمسی در سمت دیگر قرار گرفته است. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم سامسونگ این است که کاربر گرمای ایجادشده از عملکرد پردازنده را حس نکند؛ در نتیجه پردازنده و کارت گرافیکی نزدیک به درب لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند.
در این لپ‌تاپ از سیستم خنک‌کننده‌ی اختصاصی Samsung با نام Z AeroFlow استفاده‌ شده که این راه‌ حل هزینه‌ی بیشتری از استفاده از کولر و خنک‌کننده‌ی مایع روی دست توسعه‌دهندگان خواهد گذاشت. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ دارای قطر 15.6 اینچ است، رزولوشن Full HD است. مورد دیگر استفاده از رنگ خاکستری روشن در طراحی لپ‌تاپ است که معمولاً رنگ متداولی برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ به شمار نمی‌رود البته در برخی از قسمت‌ها از رنگ قرمز نیز استفاده‌ شده که چندان چشمگیر نیست.
لپ‌تاپ دارای وزن 2.4 کیلوگرمی و ضخامت 17.9 میلی‌متر است. Odyssey Z پردازنده‌ی قدرتمند Core i9 جدید را دریافت نکرده و مجهز به نسل هشتم اینتل Core i7 با کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 Max-P می‌باشد. 16 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 با باس 2400 مگاهرتز  و قابلیت افزایش هارد تا 1 ترابایت از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
همچنین باتری با توان 54 وات در ساعت برای این محصول انتخاب‌ شده است. فروش این محصول در ماه جاری در کشورهای چین و کره آغاز خواهد شد و در سایر نقاط جهان، به سه ماهه‌ی سوم سال موکول شده است. قیمت محصول هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه