کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

Apple تاکنون استعدادهای زیادی را از شرکت طراح چیپ بریتانیایی، Imagination Technologies به خدمت گرفته است. شرکتی که پردازنده‌های گرافیکی iPhone 7 را طراحی کرده است. Apple در ماه مارس تأیید کرد از طریق بازار سهام لندن طرح خرید Imagination Technologies را مطرح کرده اما پیشنهاد جدی برای خرید این شرکت طراح چیپ ارائه نکرده است.
اما از آن زمان تاکنون، Apple احتمالا به آنچه می‌خواسته رسیده است. این شرکت در مدت گذشته موفق شده است تعدادی کارمندان ارشد شرکت Imagination Technologies را به همراه مهندسین با استعداد به خدمت بگیرد.
بزرگ‌ترین استخدام را می‌توان به John Metcalfe نسبت داد. فردی که از ماه جولای به عنوان مدیر ارشد Apple مشغول به کار شده است. Metcalfe پیش از آن در شرکت Imagination Technologies به مدت ۱۰ سال سمت مدیر بخش اجرایی را عهده‌دار بوده است. در اکتبر گذشته، Apple رئیس بخش مهندسی سخت‌افزار این شرکت را نیز استخدام کرده بود.
این تغییرات از آنجایی نشأت می‌گیرد که Apple سومین سهام‌دار شرکت Imagination Technologies به حساب می‌آید.
اگرچه در سال گذشته ارزش سهام این شرکت رشد داشته است، اماImagination Technologies سال‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت در ماه فوریه با استعفای مدیرعامل پیشین خود، Hossein Yassie، تغییراتی بزرگی در خود ایجاد نمود. پس از آن، در ماه مارس نیز ۲۰۰ نیروی کاری خود را تعدیل کرد و در ماه جولای این شرکت خبر از ضرر ۶۱.۵ میلیون پوندی از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون پوندی داد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل به علت تخلف در موضوع پتنت ها 234 میلیون دلار جریمه شد