کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

Supercell اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ با درامد ۲/۰۹۲ میلیارد دلاری به سود ۸۱۰ میلیون دلاری دست یافت. این موفقیت مالی ممتاز در سال ۲۰۱۷ در شرایطی است که این شرکت هیچ بازی جدیدی را منتشر نکرد. Supercell تنها چهار بازی را در طول زندگی هفت ساله‌ی خود عرضه کرده است.
Supercell مستقر در هلسینکی گفت درامدش در سال 2017 کمتر از سال قبل از آن بود، در حالی که این شرکت در سال ۲۰۱۶ دارای درامد خالص ۱ میلیارد دلاری با درامد کل ۲.۳ میلیارد دلار بود. اگر چه این اعداد در بازار بزرگ بازی‌های موبایل با ۴۸.۳ میلیارد دلار رقم کوچکی است.
IIkka Paananen، مدیر عامل شرکت در بیانیه‌ای گفت: "۲۰۱۷ یک سال خوب دیگر برای ما بود. دو بازی برتر ما، Clash of Clans و Hay Day هر دو پنج سالگی‌شان را جشن گرفتند و این نقطه‌ی عطف چشمگیری برای آن‌ها در صنعت بازی‌های موبایل در حال رشد سریع است که میلیون‌ها نفر از مردم هنوز هم هر روز آن‌ها را بازی می‌کنند." وی افزود: "بازی Clash Royale یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی تاکنون را با ۲۷.۴ میلیون بازیکن شرکت‌کننده، برگزار کرد و ما Brawl Stars که اولین بازی از نوع خود در موبایل است را در حالت آزمایشی راه‌اندازی کردیم."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه