نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۸ اسفند

کمپانی Apple با به روزرسانی نسخه ی جدید سیستم عامل  iOS 10.2.1 خبر خوشی را به کاربران گوشی های هوشمند iPhone 6  و  iPhone 6s داد. اکثر صاحبان این سری از گوشی های هوشمند Apple، با مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی های خود روبرو بودند، در نتیجه انتشار به روزرسانی نسخه ی iOS 10.2.1 آن ها را نجات خواهد داد.
پیش از این کارشناسان علت خاموش شدن ناگهانی این دو سری گوشی هوشمند را معیوب بودن باتری دستگاه تشخیص داده بودند. در پی این شایعات توسعه دهندگان Apple با بررسی تمامی شرایط و مشکلات موجود در یافته اند این مشکل تنها دلیل نرم افزاری داشته است و درصدد برطرف کردن آن با به روزرسانی نسخه ی سیستم عامل iOS برآمدند.
بر اساس گزارش توسعه دهندگان مشکل کاربران iPhone 6 و iPhone 6s با نصب این نسخه، برطرف خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست با این به روزرسانی جدید چه مشکلاتی برای کاربران ایجاد خواهد شد و امکان دارد که همانند سال 2015 با به روزرسانی نسخه ی جدید، کاربران در سیستم عامل خود با مشکلات جدیدی مواجه شوند.
البته این کمپانی به کاربرانش توصیه می کند تا برای اطلاع از چگونگی انجام به روزرسانی با دفاتر مجاز خدمات این شرکت تماس بگیرند و همچنین بابت مشکلات ایجاد شده و شکیبایی کاربران از آنها عذرخواهی کرده و قول داده تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع چنین اشتباهاتی به کارگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه