موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

کمپانی Huawei پروژه ی جدیدی را برای توسعه ی گوشی هوشمند جدید Enjoy 7 آغاز کرده است. این محصول در سری گوشی های میان رده ی این کمپانی قرار خواهد گرفت. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول در این رده، دارا بودن حافظه ی ذخیره سازی 128 گیگابایتی است.
به زودی اخبار جدیدی در مورد این گجت توسط کمپانی Huawei منتشر خواهد شد و احتمالا تاریخ رونمایی از آن نیز در آینده‌ ای نزدیک برنامه ریزی می گردد. البته گفتنی است ویژگی های مدل جدید تفاوت چندان زیادی با محصولات قبلی در این رده ندارد اما گویا به چاشنی آن کمی افزوده شده است.
پردازنده‌ی این محصول Snapdragon 425 چهار هسته ای Cortex-A53 است که همگام سازی  بدون دردسر دستگاه را با سیستم عامل های مدرن تضمین می کند. رم این محصول نیز به احتمال زیاد 2 تا 3 گیگابایتی است. حافظه ی داخلی این گوشی نیز تا 128 گیگایت قابل ارتقاء است.
از دیگر ویژگی های این محصول صفحه نمایش با قطر 5 اینچ و رزولوشن 1280*720 پیکسل می‌باشد. دوربین اصلی Enjoy 7، سیزده مگاپیکسلی است که کیفیت بالای تصاویر را به کاربر ارائه خواهد داد. قابل ذکر است است باتری این محصول با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت، برای مدت زمان طولانی روشن بودن دستگاه را تضمین می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه