سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

به گزارش منابع خبری کمپانی Shuttle، متخصصین این کمپانی در حال آماده سازی کامپیوتر XPC Nano NC02 NUC می باشند. پردازنده این کامپیوتر در سری میکروفرمت ها قرار دارد.
بلافاصله پس از مدل NC01 NUC، توسعه دهندگان مدل NC02 را برای مونتاژ آماده می کنند. این کامپیوتر دارای یک سیستم خنک کننده قوی می باشد که می تواند دمای بدنه، مادربرد و دیگر قطعات را با استفاده از لوله های خنک کننده کاهش دهد. کامپیوتر با 4 نمونه چیپ ست Core i3, Core i5, Core i7, Celeron بنا به استفاده کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.
نسخه استاندارد NC02U دارای پردازنده Celeron 3855U دو هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز می باشد. مصرف برق این دستگاه  10 ولت است. ابعاد کیس 141x141x42 میلیمتر است. مادربرد دارای دو اسلات برای افزایش حافظه SO-DIMM DDR3L تا گنجایش 32 گیگابایت می باشد. کیس دارای دو اسلات M.2-2280 با رابط PCI Express است که یکی از این ها مخصوص به ماژول WLAN می باشد.
در پنل جلو کیس دو کارت ریدر با پورت USB 3.0 - A یا  C قرار دارد. همچنین خروجی ویدئویی DisplayPort و HDMI نیز در این دستگاه تعبیه شده است. همچنین Intel Gigabit Ethernet و چند پورت USB در پنل پشتی دستگاه به چشم می خورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه