کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

Slack یک ابزار همکاری تیمی مبتنی بر رایانش ابری است که توسط بیش از هشت میلیون نفر در هزاران شرکت استفاده می‌شود. این شرکت مستقر در سان‌فرانسیسکو اعلام کرد، Astro را خریده است، استارتاپ پیام‌رسانی که هوش مصنوعی را برای بسیاری از کارها نظیر اولویت‌بندی ایمیل‌ها، پاسخگویی به ایمیل‌های بی‌پاسخ و دریافت دستورات صوتی به کار می‌گیرد.
تیم ۲۸ نفره‌ی Astro که اواخر سال جاری به Slack می‌پیوندد، بزرگ‌ترین خرید این شرکت تاکنون خواهد بود. Astro در پست وبلاگی در وب‌سایتش گفته بود قصد تعطیل کردن این اپلیکیشن را برای Mac ،iOS ،Android ،Amazon Alexa و Slack تا ۱۰ اکتبر دارد.
پلتفرم Astro با Office 365 و جیمیل ادغام شده، و از این طریق آرایه‌ی استانداردی از قابلیت‌هایی همچون snoozing، یادآوری‌ها، و اولویت صندوق ورودی را ارائه می‌دهد. اما قابلیت چشمگیر آن Astrobot بود، چت‌باتی که پیشنهاد ارائه می‌داد، مانند یادآوری کاربر در مورد مخاطبانی که آن‌ها را دنبال می‌کند. این یادآوری‌ها بر اساس رفتار کاربر است، و جستجوی سراسری را در ایمیل‌ها، تقویم‌ها، و مکالمات Slack ممکن می‌سازد.
تصاحب Astro کمتر از دو ماه پس از آن بود که Slack دو اپلیکیشن بهره‌وری گردش کار، Hipchat و Stride را خریداری کرد که برای شرکت‌های بزرگ طراحی شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه