پوشیدنی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

در ماه ژوئن شرکت موتورولا گروهی از محصولات خود را در زمینه سبک زندگی با عنوان VerveLife معرفی کرد که هدست های VerveOnes+ اولین محصول از این گروه بود که عرضه شد. این هدست ها بیسیم هستند و شامل دو قطعه کوچک بوده که در داخل گوش باید قرار داده شوند. این دو قطعه به طور مشخص هیچ گونه سیمی ندارند و واقعاً بیسیم هستند.



این هدست کیفیت صدای خوبی دارد و ویژگی های خوبی هم دارد (که در ادامه به آن اشاره می شود) اما مشکل بزرگ این است که صدا گاهی بین دو گوش کاملاً همگام نیست؛ ضمن این که قیمت 250 دلاری آن نیز قابل توجه است.



این هدست ها به همراه یک اپلیکیشن موبایل (برای iOS و اندروید) عرضه می شوند که با آن می توان تنظیمات را اعمال کرد. طراحی نارنجی و مشکی این محصول نیز جذاب است، اما برخلاف چیزی که در تصاویر دیده می شود آن ها کمی از گوش بیرون میزنند و منظره جالبی به وجود نمی آید. هدست Bragi Dash که یک محصول مشابه است این مشکل را ندارد، چرا که باتری و پخش صوتی آن ظریف تر کار شده است.



هدست جدید موتورولا ضدآب است، و در محیط های مرطوب می توان از آن استفاده کرد. کیفیت صدای آن را نیز می توان "خوب" توصیف کرد. شش حالت پخش دارد که شامل باس، بی نظیر، بالانس، ریتمیک، لایو و موتو است. حالت موتو و بالانس به نظر برای پخش موسیقی معمولی مناسب تر است. این هدست از Google now نیز بهره می برد که با آن می توان فرمان های صوتی صادر کرد. مثلاً اگر مقصد خود را در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری بگوییم، نحوه رسیدن به مسیر را به ما اعلام می کند.



به عنوان کلام آخر باید گفت: این هدست به خوبی از فناوری های موجود بهره برده است و لذت شنیدن موسیقی را برای کاربر فراهم می سازد، اما قیمت 250 دلاری آن نمی ارزد. بیسیم بودن آن نیز ایده خوبی است، اما مشکل ارتباطی آن با گوشی همراه باید حل شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Motorola به این زودی‌ها ساعت هوشمند جدید به بازار عرضه نخواهد کرد