نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ بهمن

به نوشته‌ی همکاران سیستم، دو شرکت SAP و مایکروسافت از طرح‌های مشترک جدیدی خبر دادند تا بر این اساس اپلیکیشن Teams مایکروسافت با راهکارهای هوشمند سازمانی SAP ادغام شود. این دو کمپانی همچنین از توسعه همکاری‌های استراتژیک موجود برای تسریع در استقرار و سازگاری با پلتفرم SAP S/4HANA در خدمات رایانش ابری Azure مایکروسافت خبر دادند. این اقدامات بر اساس تعهد مشترک این مراکز برای ساده سازی فعالیت‌های مشتریان در فضای ابری صورت گرفته است.
«کریستین کلین» مدیرعامل SAP SE و یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت گفت: «روش‌های جدید کار، همکاری و تعامل به گونه‌ای است که عملکرد ما را به طور کامل دگرگون می‌کند. با ادغام اپلیکیشن Teams مایکروسافت در مجموعه راهکارهای SAP ما همکاری را یک سطح جلوتر پیش می‌بریم و آینده فضاهای کاری را به شکل مشترک تعیین می‌کنیم تا بدون هرگونه مشکل فضاهای کاری برای سازمان‌ها ارایه شود. همکاری قابل اعتماد ما با مایکروسافت بر پیشرفت مداوم موفقیت مشتری متمرکز است. به همین دلیل ما در حال توسعه قابلیت همکاری با Azure مایکروسافت نیز هستیم.»
طی سال گذشته با مجازی شدن هرچه بیشتر فعالیت‌های کاری در جریان همه گیری ویروس کرونا، تغییرات زیاد در سازمان‌ها اعمال شد و براین اساس نرم افزار Teams مایکروسافت توانست به صورت گسترده برای جلسات کاری، ارتباطات و همکاری‌های مشترک مورد استفاده قرار گیرد. برای تسهیل این تغییرات تجاری و اجتماعی، دو شرکت SAP و مایکروسافت در حال ایجاد ادغام‌های جدید بین اپلیکیشن Teams و راهکارهای SAP S/4HANA، SAP SuccessFactors و SAP Customer Experience هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه