تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

Uber به زودی در پیدا کردن مقصد شما، بسیار بهتر عمل خواهد کرد. این شرکت حمل و نقل، معامله ی جدیدی را با Foursquare برقرار کرده است تا با استفاده از اطلاعات موقعیتی، به Uber به عنوان اپلیکیشنی که به پیدا کردن آدرس ها در موقعیت های مکانی به خصوص می پردازد، بهبود ببخشد.
بر اساس این قرارداد جدید، اپلیکیشن Uber با داده های مکانی Foursquare یکپارچه شده است تا در این صورت رانندگان بتوانند آدرس را با توجه به موقعیت دقیق آن و تنها از طریق تایپ کردن نام رستوران یا مکان مورد نظر خود پیدا کنند.
"Foursquare در حقیقت  Uber را قادر می سازد تا به افزایش، بهبود و شخصی سازی وسعت داده های مکانی در نقاط مورد علاقه ی ما (POI) بپردازد تا بتواند به افزایش تجربیات راننده و مسافران Uber منجر شود."
Foursquare در یکی از پست های وبلاگ خود نوشت " همچنین این اصلاحات در پایگاه داده های حوزه ی اجرایی Foursquare ضمیمه خواهند شد."
ارزش دقیق این قرارداد مشخص نیست، اما Foursquare آن را به عنوان " یک توافق چند ساله ی جهانی" توصیف کرده است.
برای استفاده کنندگان Uber، این قرارداد جدید به این معناست که این اپلیکیشن، زمانی که شما نام رستوران یا تجارت مورد نظر خود را وارد می کنید، در پیدا کردن این موقعیت های مکانی به خصوص، بسیار بهتر عمل خواهد کرد. در حال حاضر، این اپلیکیشن قادر است تا آدرس های مختلف را برای موقعیت های مکانی متفاوت مانند  فرودگاه ها و برخی از رستوران ها پیدا کند، اما همیشه قادر نیست که آدرس های وارد شده را در زمانی که شما به تایپ کردن مکان های به خصوصی می پردازید، پیدا کند.
برای Foursquare، این قرارداد به ایجاد یک نقطه ی عطف برجسته منجر شده است زیرا به سمت ایجاد یک مدل داده محور تجاری تغییر پیدا کرده است. این شرکت زمانی به خاطر اپلیکیشن Check-in خود و به همین نام شناخته شده بود، و در طول دو سال گذشته تغییرات چشمگیری در استراتژی خود ایجاد کرده است. این تغییرات ابتدا به وسیله ی از میان برداشته شدن Check-in از بهترین اپلیکیشن این شرکت آغاز شد و شباهت بیشتری به خدمات Yelp پیدا کرد و سپس با وجود مدیر عامل جدیدی که معتقد بود آنها باید تمرکز مجدد خود را بر روی داده ها مکانی در حوزه ی ارزش تجاری Foursquare قرار دهند، به کار خود ادامه داد .
بسیاری از دولوپرها، از جمله Pinterest ، مایکروسافت ( و در زمانی) اینستاگرام، از داده های مکانی Foursquare، در طول سالهای بسیار، به عنوان اهرم فشار استفاده کرده اند. اما قرارداد جدید این شرکت با Uber، که از طرفی به کاربران Uber اجازه می دهد تا به دستکاری داده های Foursquare بپردازند، ثابت می کند که زمانی که Foursquare تمرکز کمتری بر روی مصرف گرایی داشته باشد، امکان موفقیت بیشتری در پیش رو خواهد داشت.

برچسب هاFoursquareUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تمام چیزهایی که در کنفرانسWWDC 2015 اپل معرفی شد