تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

رانندگان Uber در آمریکا، استرالیا و نیوزلند می توانند از حق اشتراک رایگان Pandora از اکنون تا 28 دسامبر استفاده کنند.
از سال 2014، Uber و Spotify به مسافران اجازه دادند تا به انتخاب کردن موزیک هایی بپردازند که در طول رانندگی اجرا می شوند، که بیشتر لذت ساختگی راننده را به دنبال دارد. در حال حاضر، این شرکت رانندگی با Pandora نیز همکاری می کند، اما این بار رادیو اینترنتی بدون تبلیغات را تا پایان 28 دسامبر در اختیار رانندگان قرار داده است. این سرویس موزیک، شرکای Uber را نیز در بر می گیرد که باعث آمدن شلوغی و ترافیک به روزهای زندگی رانندگان در آمریکا، استرالیا و نیوزلند شده است.

در حال حاضر، این تنها به عنوان یک جایزه ی مختصر برای دوستانی است که پشت فرمان نشسته اند، اما این دو گروه قول داده اند که رانندگانی که در Pandora ثبت نام کرده اند می توانند از ویژگی برابر با Spotify برخوردار باشند تا به کنترل استریوها در آینده ی نزدیک بپردازند.

مشخص نیست که آیا این معامله ی جدید در کنار یکپارچگی قدرتمند Uber و Spotify  باقی خواهند ماند یا خیر، و آیا این خدمات صوتی جای یکدیگر را خواهند گرفت یا خیر. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که، تا زمانی که شما در Pandora ثبت نام کرده باشید، کنترل را در دست دارید، که در حال حاضر این امکان تنها برای مشتریانی Spotify که از حق اشتراک برخوردارند، موجود می باشد. شاید این شرکت خدمات رادیوی اینترنتی خود را در طبقه ی پایین تر و دوستانه تری برای افرادی قرار داده است که مطمئن نیستند آنها نیاز به زمان بیشتری به منظور خشمگین کردن رانندگان خود دارند.
ما یاد گرفته ایم که Spotify به عنوان یک گزینه برای کاربران باقی خواهد ماند، Pandora نیز تنها به این مهمانی دعوت شده است.

برچسب هاPandoraUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت تاکسیرانی Uber به مسافران کاری امکان برنامه ریزی کردن سرویس های تاکسی خود را به صورت پیشرفته می دهد