کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۶ مهر

پس از اینکه در اوایل سال جاری Vimeoبرنامه‌هایش برای راه‌اندازی تجارت مبتنی بر ویدئوی اشتراکی را کنار گذاشت، امروز اعلام کرد که پلتفرم استریم ویدئوی لایو، Livestream را خریداری می‌کند و محصول استریم زنده‌ی خود را راه‌اندازی خواهد کرد.
این حرکت در ادغام فناوری Livestream با Vimeo به تولیدکنندگان ویدئوها اجازه‌ی ضبط، ویرایش، استریم و بایگانی رویدادهای لایو را می‌دهد. این شرکت می‌گوید علاوه بر این‌ها، توزیع و تولید درآمد از طریق این ویدئوها نیز جزء اهداف این حرکت است.
اگرچه شرایط خرید اعلام نشد، اما انتظار می‌رود که این معامله در سه ماهه‌ی چهارم سال نهایی شود. Vimeo به TechCrunch گفت که این بزرگ‌ترین خرید تاریخ شرکت است.
تجارت اصلی Vimeo متمرکز بر فروش ابزارها و خدمات به سازندگان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ویدئوها است، بنابراین این اقدام طرح رایگان و اساسی شرکت را ارتقاء می‌دهد. این طرح شامل واحد Vimeo VHX است، خریدی مربوط به سال گذشته که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا خدمات استریم ویدئوهاشان را برای فروش فیلم، نمایش‌ها و سریال‌ها در پلتفرم‌های‌شان، راه‌اندازی کنند. با افزوده شدن تکنولوژی Livestream، سازندگان Vimeo حالا می‌توانند در کار ساخت وقایع لایو هم وارد شوند. نام سرویس جدید Vimeo Live خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه