تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

بسیاری از افراد تاریخچه ی مرورگرهای خود را ، خصوصی می دانند. اما در حقیقت، شبکه های تبلیغاتی آنلاین، سازمان های دولتی و وای فای های عمومی ، همگی می توانند بر آن چه که شما انجام می دهید، نظارت داشته باشند.

Hotspot Shield Elite VPN از شما در برابر همه ی این تهدیدها ، محتوا و اطلاعات محرمانه ی شما محافظت می کند. شما می توانید به منظور استفاده از خدمات این محصول و دریافت 59 درصد تخفیف، از طریق سایت Gizmag Store برای خرید این محصول ثبت نام کنید.

این سرویس، از طریق هدایت داده های شما به سمت مسیر سرورهای پوشش دهنده، کار می کند، که می تواند به پنهان کردن آدرس IP و موقعیت شما بپردازد. این روش هم به پنهان کردن هویت شما می پردازد و هم عملا هک کردن خط اتصالی شما توسط هر کسی را غیرممکن می سازد. 20 سرور وجود دارند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید، که این سرورها در سرتاسر دنیا گسترش یافته اند، و امکان دسترسی به Hulu و iPlayer را فراهم  می کنند.

Hotspot به ارائه ی پهنای باند نامحدود و سرعت جستجوی بالا می پردازد، که در کنار آن از محافظت در برابر بدافزارهای مبتنی بر علوم رایانه ای نیز برخوردار است. مشترکین می توانند به صورت همزمان از این سرویس در 5 دستگاه مختلف استفاده کنند  و این سرویس در مک، ویندوز، iOS، اندروید و Kindle کار میکند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

HotSpot Shield Elite Vpn با 60 درصد تخفیف موجود می باشد