موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد

توسعه دهنده برنامه افسانه ای پریزما، که می تواند، عکس های شما به شاهکارهای نقاشی تبدیل کند ، امروز اعلام کرد انتشار نسخه این اپلیکشت برای آندروید بزودی مسیر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه تنها برای نسخه بتا در دسترس است اما تا چند روز آینده همه کاربران قادر به نصب آن در گوشی های خود خواهند بود.
چگونه پریزما را برای برای آندروید دانلود کنیم؟
برای دریافت این برنامه ابتدا شما نیاز به ثبت نام در وب سایت prisma-ai.comخواهید داشت. در پایین صفحه اصلی آیکون ثبت نام وجود دارد و با کلیک برروی آن و ثبت مشخصات خود مانند ایمیل و نام خود، می توانید نرم افزار را در ایمیل خود دریافت کنید.
البته مراقب ویروس هایی که با نام پریزما برای اندروید به شما پیشنهاد می شود.
چیز هایی که ما از این برنامه بدست آوردیم!
نسخه بتا نرم افزار در حال حاضر دارای 35 فیلتر، تغییر عکس است و به شما اجازه عکس گرفتن و یا جایگذاری عکس گالری خود به طور مستقیم در این برنامه را می دهد. فیلتر انتخاب شده در طول چند ثانیه عکس شما را به نقاشی زیبایی تبدیل خواهد کردو سپس شما می توانید آن را در دستگاه خود ذخیره و یا با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.





در حال حاضر نسخه بتا این نرم افزار خطاهای زیادی دارد و برنامه نویسان آن با اشتراک گذاری رایگان آن سعی در شناسایی این اشکالات دارند. پس از تکمیل نهایی این برنامه در اختیار همه کاربران اندروید قرار خواهد گرفت.

برچسب هاPrisma Android
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورزشکاران شرکت کننده در المپیک قرار است به حلقه پرداخت سریع شرکت ویزا مجهز شوند