تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

به کمک خدمات این Vpn برتر می توانید داده های خود را در امنیت حفظ کرده و به محتوای مسدود شده در یک جغرافیای خاص، دسترسی داشته باشید.
هربار که به گشت و گذار در وب می پردازید، خود را در معرض خطر حمله از جانب هکرها و مجرمان سایبری قرار می دهید. و با اینکه زندگی کردن در لبه ی پرتگاه میتواند هیجان انگیز به نظر برسد، اما مطمئن باشید که از دست دادن داده ها و دزدیده شدن هویت شما چیزی نیست که آن را مدنظر داشته باشید.

به همین دلیل بهتر است که برای داشتن یک شبکه ی خصوصی مجازی (VPN) کمی هزینه کنید. این خدمات آنلاین به شما اجازه می دهد تا به صورت آنلاین ، ناشناس و با خیال راحت،  به جستجو در اینترنت بپردازید. از نظر ارزشی و عملکردی، ما HotSpot Shield Elite Vpn را به شما توصیه می کنیم. برای یک مدت زمان محدود، خوانندگان Engadget می توانند به دریافت یک اشتراک مادام العمر از GDGT با پرداخت تنها 40 دلار دست پیدا کنند که نزدیک به 60 درصد ، پایین تر از قیمت اصلی آن می باشد.

برای شروع، بهتر است به این HotSpot Shield ، که به 4 ستاره از 5 ستاره در Google Play دست پیدا کرده است، نگاهی بیاندازیم. این خدمات تنها به ادعای کدگذاری داده های شما و پنهان کردن آن از دست نیروهای مخرب نمی پردازد، بلکه این کار را واقعا به درستی انجام می دهد و کاربران نیز متوجه این مسئله شده اند.

این خدمات مفید، شامل مخافظت کامل از اتصال وای فای شما در تلفن همراه و دستگاه های دسکتاپ، از طریق   جهت دهی به داده های شما به سمت یکی از 20 موقعیت مجازی در سرتاسر دنیا می باشد، و حتی به شما اجازه می دهد تا به هر نوع محتوایی که در مناطق جغرافیایی مختلف مسدود شده اند و یا در موقعیت مکانی شما سانسور یا فیلتر شده اند نیز دست پیدا کنید. حتی اگر امنیت سایبری برای شما در اولویت قرار دارد، ما میتوانیم اطمینان حاصل کنیم که شما در دسترسی به حساب های کاربری Netflix یا Hulu در زمان مسافرت های خارجی نیز با مشکلی روبرو نخواهید شد و شکایت نخواهید کرد.

اما چه چیزی HotSpot Shield را از سایر خدمات این چنینی مجزا می کند؟ کار کردن با بسیاری از Vpnها سخت و دشوار است و به کاهش سرعت اینترنت شما منجر می شود. اما به کمک HotSpot Shield میتوانید به جستجو در وب با بالاترین سرعت بپردازید، و هیچ گونه وقفه ای در جستجوی محتوای آنلاین شما به وجود نخواهد آمد.

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ی امنیت سایبری، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. شما می توانید از سلامت و ایمنی دنیای دیجیتالی خود به کمک یکی از معتبرترین VPN ها در بازار محافظت کنید. قیمت آن در حالت عادی 100 دلار است اما خوانندگان Engadget می توانند اشتراک مادام العمر این محصول را با 60 درصد تخفیف دریافت کنند که قیمت نهایی آن را به 40 دلار می رساند. این پیشنهاد برای مدت زمان طولانی پابرجا نخواهد بود، پس به GDGT سر بزنید و اشتراک مادام العمر خود را همین امروز دریافت کنید.

برچسب هاHotspotVPN
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اگر از VPN استفاده میکنید حتما اخطار زیر را مطالعه کنید