سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ آذر

در حاشیه فستیوال بازی های رایانه ای WG Fest که در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار شد، بازی جدیدی با سبک تیراندازی به نام "Caliber" رونمایی گردید. ای بازی محصولی از کمپانی  Wargaming Labs با همکاری استودیو C Game Studios1 می باشد.
در حال حاضر جزئیات این بازی ناشناخته است. اما باید اشاره کنیم تنها اطلاعات منتشر شده از این بازی، سبک سوم شخص آن می باشد. همچنین سلاح های موجود در این بازی تولیدات ارتش روسیه می باشد. در طول این بازی گیمر می تواند در بیشتر کشورهای جهان به مقابله با سازمان های تروریستی بپردازد.
این بازی بر اساس موتور یونیتی (Unity) ساخته شده است. یونیتی، یک موتور بازی چند سکویی است که توسط فناوری‌های یونیتی ( Unity Technologies ) ساخته شده است. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می‌شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کد نویسی انجام می گردد و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است. برخی از حالت های این بازی به صورت رایگان و برخی از حالت های دیگر در ازای پرداخت درون برنامه ای در دسترس بازی کننده خواهد بود. در حال حاضر مسئولیت تولید بازی بر دوش استودیو C Game Studios1 و تکثیر و انتشار بازی بر عهده Wargaming Labs می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه